|
Wątek:
|
tui
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.207.110.*
|
Data wysłania:
|
2013-10-30 19:02
|
Temat:
|
tui
|
Treść:
|
tak samo było przecież z zimową ofertą, na stronie były katalogi online, w biurach były na samym końcu dotarły do Agentów, tylko że wtedy jeszcze nikt nie czarował, że współpraca z Agentami którzy pozostali ma przebiegać w sposób uczciwy a tak coś deklarował prezes na wrześniowym spotkaniu z Agentami których sobie jeszcze zostawił do testowania :( chyba że chodzi teraz o to pobąkiwanie, że nie wie jakie akcje będą prowadzone ...
|
Odpowiedzi:
tui [2013-10-30 20:46 87.207.21.*]
...czyli mam rozumieć, że współpraca jest bez zmian, nie jesteście partnerami we współpracy???? O co chodzi ? Czy jest zasadność żeby tak pracować? Jak to???!!!!! Słyszałam ,że to spotkanie wrześniowe też przebiegało z lekką drwiną pana prezesa..... odpowiedz » tui [2013-11-08 12:34 87.207.110.*]
. odpowiedz » tui [2013-11-04 09:21 87.207.110.*]
mieliśmy Klientów, którzy że zdziwieniem patrzyli u Nas na katalogi TUI, a z call center TUI sprzed ok. miesiąca dowiedzieli się cyt. 'że dla lepszej obsługi Klientów, TUI wypowiedziało umowy małym biurom...' żeby było ciekawiej, na aktualnej liście biur agencyjnej biuro w którym Klienci kupowali swoje wyjazdy z TUI dalej widnieje i należy jeszcze dodać, że nie jest to małe biuro :( Jak komuś spadła/spada sprzedaż, to już wiadomo jaki jest powód, kontakty są przejmowane i to z premedytacją do tego bez zgody Klientów!!! odpowiedz » tui [2013-10-31 00:08 62.21.76.*]
Przedstawiłem fakty- my jako agenci nadal jesteśmy stawiani w roli baranów od sprzedaży. Na e-maile w ogóle nie odpisują. Już mnie to wk... W biurach własnych parking gratis, voucher na bułę gratis, wybór miejsca w samolocie gratis, walizki gratis itd, a my mamy dawć rabaty z własnej kieszeni. odpowiedz »
|