|
Wątek:
|
tui
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.207.110.*
|
Data wysłania:
|
2013-10-30 09:46
|
Temat:
|
tui
|
Treść:
|
to co się dzieje teraz to jakaś absurdalnie chora sytuacja,do tego są miejsca blokowane do sprzedaży, chcesz zrobić opcję bez szans :( wypadałoby codziennie klikać im rezerwacje przez stronę i blokować miejsca do sprzedaży, może by doszli do tego że sami sobie szkodzą!!! sprzedaży w biurach nie ma bo Klienci kupują przez stronę i w nosie mają całą sytuację, każdy patrzy na własny portfel. Dopóki nie zareagują PIT i OSAT nie wierzę, że coś się zmieni na korzyść Agenta. Prawda jest taka że zesłany nam nimiecki prezes testuje nowe pomysły na polskim rynku i na naszych portfelach sam zabezpieczony niezłymi posadkami i nieskromną pensyjką :(
|
Odpowiedzi:
tui [2013-10-30 10:49 62.21.76.*]
TUI Poland nie jest już członkiem PIT. A co do rabatów, to można je dostać, tylko pytanie brzmi, czy ktoś jeszcze wie co sprzedaje, skoro agenci nie mają żadnych informacji o nowych katalogach, a na stronie TUI one już są? odpowiedz » tui [2013-10-30 19:02 87.207.110.*]
tak samo było przecież z zimową ofertą, na stronie były katalogi online, w biurach były na samym końcu dotarły do Agentów, tylko że wtedy jeszcze nikt nie czarował, że współpraca z Agentami którzy pozostali ma przebiegać w sposób uczciwy a tak coś deklarował prezes na wrześniowym spotkaniu z Agentami których sobie jeszcze zostawił do testowania :( chyba że chodzi teraz o to pobąkiwanie, że nie wie jakie akcje będą prowadzone ... odpowiedz » tui [2013-10-30 20:46 87.207.21.*]
...czyli mam rozumieć, że współpraca jest bez zmian, nie jesteście partnerami we współpracy???? O co chodzi ? Czy jest zasadność żeby tak pracować? Jak to???!!!!! Słyszałam ,że to spotkanie wrześniowe też przebiegało z lekką drwiną pana prezesa..... odpowiedz » tui [2013-11-08 12:34 87.207.110.*]
. odpowiedz » tui [2013-11-04 09:21 87.207.110.*]
mieliśmy Klientów, którzy że zdziwieniem patrzyli u Nas na katalogi TUI, a z call center TUI sprzed ok. miesiąca dowiedzieli się cyt. 'że dla lepszej obsługi Klientów, TUI wypowiedziało umowy małym biurom...' żeby było ciekawiej, na aktualnej liście biur agencyjnej biuro w którym Klienci kupowali swoje wyjazdy z TUI dalej widnieje i należy jeszcze dodać, że nie jest to małe biuro :( Jak komuś spadła/spada sprzedaż, to już wiadomo jaki jest powód, kontakty są przejmowane i to z premedytacją do tego bez zgody Klientów!!! odpowiedz » tui [2013-10-31 00:08 62.21.76.*]
Przedstawiłem fakty- my jako agenci nadal jesteśmy stawiani w roli baranów od sprzedaży. Na e-maile w ogóle nie odpisują. Już mnie to wk... W biurach własnych parking gratis, voucher na bułę gratis, wybór miejsca w samolocie gratis, walizki gratis itd, a my mamy dawć rabaty z własnej kieszeni. odpowiedz »
|