|
Wątek:
|
Ładne kwiatki z działki TUI
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.187.132.*
|
Data wysłania:
|
2013-10-30 09:34
|
Temat:
|
Ładne kwiatki z działki TUI
|
Treść:
|
z fejsbukowej strony TUI wpis klienta : "Witam! Wczoraj około godz 20-20.30 moja żona zadzwoniła do państwa celem dopytania o cenę oferty ACE22003 w związku ze sprzecznymi informacjami na stronie internetowej. Pani z obsługo poinformowała moją żonę, że na stronie jest straszny bałagan i żeby nie wierzyć temu co tam jest napisane i żeby w ogóle nie zamawiać przez stronę, bo się nie da (sic!). Po czym Pani zaproponowała, że ona nam zrobi rezerwację przez telefon (dodam, że za ok 900 zł drożej, niż w końcu kupiliśmy przez stronę). Proponuję państwu przesłuchanie rozmów z tego okresu i wyciągnięcie konsekwencji wobec pracownika, który sobie próbuje nabić prowizję jednocześnie rujnując wizerunek firmy. Pozdrawiam i mam nadzieję, że podczas wycieczki nie spotkają nas podobne przygody." **************************************** ****************** "Nie polecam już tego biura. We wrześniu byliśmy na Maderze i w dniu wylotu biuro nie zapewniło nam transferu na lotnisko. Po prostu o nas zapomnieli :-( musieliśmy na własną rękę taksówką jechać. Uważajcie na nich! Lubię to! · W poniedziałek" **************************************** ******************** "Nie polecam TUI, niby TUI Poland a klient Polak jest niczym gnida traktowany, gorszy resort" **************************************** ******************* "Co jest powodem wystąpienie TUI z Polskiej Izby Turystycznej?" **************************************** *******************
|