|
Wątek:
|
MerlinX - opłaca się poczekać?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.26.198.*
|
Data wysłania:
|
2013-10-01 15:21
|
Temat:
|
Długotrwałe wdrożenie
|
Treść:
|
Nie wiem, o co Wam chodzi. Nie jesteśmy dużym TO, wdrożenie poszło sprawnie,oferty zaczytują się całkiem przyzwoicie, a jeśli chodzi o serwis techniczny - nie mam najmniejszych zażaleń. Z pewnością zawsze może być lepiej, ale naprawdę nie mamy powodów do narzekań na Merlina. Jeśli oferta jest przyzwoicie zmodelowana to się czyta i kropka. A jak ktoś ma problem z modelowaniem to mu ani SART ani Merlin ani święty boże nie pomoże.
|
Odpowiedzi:
Długotrwałe wdrożenie [2013-10-02 14:23 77.254.158.*]
Jasne, wdrożenie poszło sprawnie!!! HAHAHA wdrażałem imprezy z SARTa do Merlina i każdy wie że to droga przez męki. Jest więcej wytycznych do wprowadzenia imprez niż cała umowa z Merlinem. Jest bardzo dużo do poprawy, dlaczego wcześniej wdrażali a teraz nie chcą? Bo leja na każdego, mają wszystkich mniejszych w dupie. Wdrożyli największych i tyle, jak widzą że sprzedaż idzie danemu OT to zaraz go kradną do Viktora!!! a wtedy to łatwo idzie... odpowiedz » Długotrwałe wdrożenie [2013-10-01 16:29 83.26.231.*]
No winni są oczywiście wszyscy poza wykonawcami. Z tego co widziałem kto czeka, to nie są to jakieś dziwne firmy i są w innych systemach, wiec coś jest nie tak... a widzę, że na stronie już nie ma listy, kto czeka! Ja zapamiętałem: hentur, koala tour, test tour, antavia, sigmatravel, oceano, safpol i wactur odpowiedz »
|