|
Wątek:
|
Centralwings wprowadza w błąd klientów?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.223.219.*
|
Data wysłania:
|
2008-03-01 09:49
|
Temat:
|
Centralwings lekceważy klienta.
|
Treść:
|
Według regulaminu odprawa kończy się 35 min przed odlotem. Jednak obsługa martwiąc sie że "kawa wystygnie" zamknęła odprawe 10 min wczesniej. Pojawiłam się 37 min przed odlotem i już mnie nie chcieli przyjąć. Według regulaminu powinni mnie przyjąć. Jednak Pani trzymała sie regulaminu wg siebie. (ukryła nazwisko i podała tylko numer w razie reklamacji) Przez kilkunastominutową konwersacje przeciągnęła wszystko, ze nie było juz możliwości wylotu i odesłała mnie z kwitkiem do biura.Straciłam 2 loty ustawione jeden po drugim. Biuro podało mi numery by zgłosić zajscie do Call Center.Tam niestety dalej mówią by pisać reklamacje i czekać na rostrzegniecie. Może tania firma ale niekonsekwetna. W ciągu roku korzystałam z wielu firm lotniczych ale nigdy nie spotkło mnie takie zlekceważenie. NIE POLECAM!!
|