Spotkanie biznesowe TUI Poland
Tematyka:
na blogu chwalą się wzrostami sprzedaży o 40% przez Tui Centrum Podróży, internet - 100% wzrostu, Agencje spadek o 40%. Nie podają wartości liczbowych , porównywanych okresów, czy ilości sprzedanych wycieczek. Bez tego podawane danych jest nic nie warte.
Trzeba też sobie uzmysłowić jedno. Tui nie niszczy agentów. TO wybrał sobie taką stategię i jeżeli się nie powiedzie, to ich problem. Z Tui, czy bez, da się żyć. Agenci którym przeszkadza polityka Tui, powinni zmienić swoją strategię sprzedażową i tyle. Nie ma się pchać, gdzie nas nie chcą. W ofercie nie mam Tui, Itaki, nie miałem Triady. Polecam klientom tylko tą ofertę, z której sam bym skorzystał. Jeżeli TO ma wtopy (stosuje klauzule niedozwolone, zmienia warunki umowy itp.) informuję o takich sytuacjach klientów, i oni podejmują decyzję. Grono stałych klientów powoli rośnie. Stali klienci przyprowadzają znajomych, a ci kolejnych.