biuro polonia transport opinie [2013-08-06 12:43 31.42.12.*] BYC moze 4 godziny na takiej trasie to nie opoznienie .Wszyscy jestesmy ludzmi i rozumiem wszystko .Autobus mógł sie popsuć czy inne zdarzenie losowe ,ale moi drodzy kupujac bilet za 500 zl w jedna strone kiedy samolot kosztuje połowe taniej w dwie to niestety o klienta trzeba dbać. Nawet jesli trzeba poczekac na inny autokar z trasy czy naprawic cos to proponuje sie pasazerom kawe herbate czy zupke (tak było 7-8 lat temu ) Dzis spychologia.Czekajac na autobis z trasy nawet nie chciano wypuscic pasazerow z autokaru . dopiero po wielkiej awanturze mozna było wyjsc . Trzeba zadbac o matki z dziecmi. takie opoznienie niestey odbija sie na dzieciakach .Skoro przewoznik sprzedaje bilety dla matek i noworodków to powinien zadbac o ich bezpieczenstwo i komfort jazdy . MOj syn ktory nie jest malcem bo ma 16 lat i podrozował sam tez ma bardzo złe wspomnienia jesli chodzi o same podejscie kierowcow do pasazerów. No i fakt faworyzowanie . Była swiadkiem jak kierowca poderwał sobie laske i cała droge przesiedzial z nią gadajac o swoich intymnych przezyciach zyciowych ,gotowaniu i zonie ze wszyscy słuchali z otwartymi ustami haha .Smiałam sie ze przynajmniej podroz szybciej zleciala ,a zonie tego kierowcy moge tylko współczuc ze choduje takiego drania w domu . Pozdrawiamodpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij