|
Wątek:
|
Prawdziwe opinie o biurze Triada
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.190.4.*
|
Data wysłania:
|
2008-02-19 17:51
|
Temat:
|
Obiektywny Zdanie-Czyżby
|
Treść:
|
Hotel Roma nie jest 3* ,ale 4* . Byłam w Egipcie styczniu tego roku. 7+7 z rejsem po Nilu. Przed samym wyjazdem zmienili nam termin lotu na nasępny dzień, ale to można przeżyć. Tak to już jest z czatrerami. Mieszkaliśmy w hotelu La Perla 3*. Czysty, z miłą obsługą, dość dobre jedzenie np. pyszne ciastka. Mieliśmy dużo szczęścia, bo trafił nam się apartament. Ale i inni byli zadowoleni . Szczególnie, że mieliśmy piękną plażę : Dream Beach. Za nic nie zamieniłabym tego małego hotelu na Romę, w której byli zakwaterowani inni uczestnicy wycieczki. Fatalne usytuowanie, hałas i brud. To widać z zewnątrz. Trudno w takich warunkach odpoczywać. Ci, którym przyszło tam mieszkać narzekali na brudną pościel. Nnawet jeśli wyjazd nie jest zbyt drogi,hotel niższej klasy to jednak można oczekiwać czystości. Jeśli chodzi o rejs po Nilu też mieliśmy szczęście. Kabina na czwartym poziomie, czysta, widać że statek niedawno odnowiony. Naprawdę dobre jedzenie, pięknie podane. Niestety koszmarnna pilotka, która zajmowała się tylko sprzedażą wycieczek, kartuszy,wielbłądów i innych bzdetów nie była mocną stroną wyjazdu. Gdy okazało się, że z powodu kolejnej zmiany terminu lotu wracamy do domu o dzień wcześniej powiedziała, że sami jesteśmy sobie winni, bo nie pojechaliśmy na wycieczkę do wioski nubijskiej,więc ona nie może nam nic zaproponować jako rekompensaty. Powinniśmy przewidzieć, że zmienią linie lotnicze. Jjaako, że wracaliśmy dzień wcześniej niż cała grupa wracaliśmy tzw. prywatnym konwojem tzn. część trasy przebył z nami uzbrojony Egipcjanin. My siedzieliśmy stłoczeni, bo część tylnych miejsc zajęły bagaże. W końcu w busikach nie ma bagażników. Gdy kierowca ostro zahamował prawie 20 kg torba spadła mi na głowę. Zgłosiłam wypadek pani Marlenie Jakubik na lotnisku, ale ona stwierdziła tylko, że nie może mi pomóc, bo nie jest lekarzem. To nie jest narzekanie, po to, aby narzekać. Po prostu Triada nie spełnia tego, co gwarantowała w umowie. Jeśli ma być 14 noclegów, to ma być ich właśnie tyle, a nie mniej. Jeśli czegoś nie można spełnić z przyczyn obiektywnych, to należy klientowi zaproponować rekompensatę i przeprosić, a nie traktować jak zło konieczne.
+
|