viva club [2013-06-23 13:29 31.182.95.*] w przypadku vivy koszty transakcji pokrywal Klient - ok. 2,5% - co w przypadku upadlosci vivy gwarantowalo mu zwrot calosci srodkow w ciagu ok. 30 dni. a tak zostajesz z niczym, bo biuro ma gwarancje na 1 mln i najwidoczniej brak srodkow obrotowych, skoro platnosc karta jest dla nich problemem. badz byl to problem dla agenta rozliczeniowego, aby platnosci karta na rzecz vivy nadal udostepniac. tak czy siak, biuro stracilo jakakolwiek wiarygodnosc.odpowiedz »
viva club [2013-06-26 15:40 95.49.176.*] A nieprawda bo jakby biura którym wypowiedziano umowy na mozliwość płatności kartą miałyby paść, to np. wezyr, oasis, enter air już by nie było, bo zeszłym roku zostały im wypowiedziane umowy. po prostu są firmy które dłużej nie obsługują podmiotów turystycznych i tyle.odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij