|
Wątek:
|
Bogactwo polskich TO
|
Autor:
|
Czytelnik IP 217.153.68.*
|
Data wysłania:
|
2013-06-21 07:05
|
Temat:
|
Bogactwo polskich TO
|
Treść:
|
Odpowiedź jest prosta, choć wielowątkowa :-) W "molochach" ginie elastyczność w dostosowywaniu swoich działań do potrzeb rynku i uzyskiwania efektu ekonomicznego na działalności(potwierdzeniem tego są śladowe zyski "dużych TO" za 2012 przy ogromnych obrotach). Skoro muszą sprzedawać (na maj, czerwic, wrzesień iinne miesiące) dużą część swojej oferty poniżej kosztów wytworzenia bo "tak zawsze było" to każde Twoje i innego agenta 2 paxy to dla nich jeszcze większa strata niż gdyby sprzedali je swoimi kanałami. Ostatecznie masz rację, że rolą Agenta jest dostarczenie Klientowi usługi jaką chce/potrzebuje. Cena ma już mniejsze znaczenie, ważniejsze, aby pojechał na nią i wrócił. Zadowolony, by wrócić za rok do ciebie i tych których sprzedajesz
|