|
Wątek:
|
Co sadzicie o BP Funclub z Poznania?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.54.90.*
|
Data wysłania:
|
2008-02-18 18:05
|
Temat:
|
ja wam zaproponuje wyjazd za 12000 od osoby
|
Treść:
|
Uważam ,że jest to opinia osoby , która w żadnym razie nie powinna być pilotem wycieczek przy takim podejściu do sprawy!!! Propozycja na poziomie gimnazjum!!! Grunt to odpyskować zamiast przemyśleć opinie tych , z których macie chleb!!! Wszystko zależy od ludzi!! Wakacje wczasowiczów też. Zależą na jakiego pilota trafią!! Na jakiego człowieka!!! A jeżeli zarobki są tak nędzne jak pani mówi to najlepiej proponuję zmienić pracę na lepiej płatną! Będzie ją pani lepiej ceniła i może dzięki temu lepiej wykonywała.Każdy turysta jest ważny-ten biedniejszy TEŻ!!!- w takim biurze jak Fun Club są takie ceny i z nich korzystają ważni dla tego biura klienci,nie warto tego komentować ,bo ciekawe na jakie wycieczki stać panią przy takich poborach? Bynajmniej nigdy bym takiej osoby jak pani nie zatrudniła! Nie dość ,że malkontent to jeszcze w pracy z ludźmi odstrasza potencjalnych nowych klientów...A krytyka powinna być konstruktywna!! Szczególnie dla pracowników Fun Clubu.Pozdrawiam!
|
Odpowiedzi:
Chyba musi Pani przeczytać uważniej to forum [2008-02-18 22:42 213.158.197.*]
Dla mnie najbardziej konstruktywne sa sprawozdania pilotów, których zatrudniam po to, by reprezentowali biuro i po powrocie z imprezy mogli przekazać uwagi, zarówno te pozytywne jak i negatywne i za to ich właśnie szanuję że za nędzną "stówkę" chcą pracować z tak trudną klientelą jaka są turyści. Proszę przeczytać dokładnie co się pisze na forum. 90 % wypowiedzi to skargi dotyczące rozbieżności między oczekiwaniami a rzeczywistością, jaką zastają po przyjeździe na miejsce zakwaterowania. Szanuję każdego klienta - i tego, który płaci za wczasy 800 zł i tego, który płaci 5000 zł, ale klient też musi sobie zdać sprawę, że kupując tanie wczasy nie zastanie na miejscu hotelu z jacuzzi w pokoju!!! Dostanie pokój z czysta pościelą i normalnymi warunkami do mieszkania! I jestem pewna, ze połowa z nich skorzysta jeszcze nie raz z usług m.in. biura FunClub, bo jak tak sobie dobrze przemyślą, to stwierdzą, że wcale nie było tak żle. Oczywiście nie mówię, że wszystko o czym się tutaj pisze to kłamstwa i oszczerstwa, bo potknięcia ze strony organizatora też się zdarzają, pomimo dołożenia największych starań w realizację imprezy. Ale gdybyśmy działalnośc naszych biur uzalezniali od tego co się pisze na forum to i FunClub i Orbis czy TRIADA musiało by się zwijać z tego rynku. Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi odpowiedz » ... [2008-02-19 10:15 86.63.95.*]
Po części ma Pan rację, ale tylko po części. Wiem , co czują ludzie którzy pojechali z Fun Clubem na wczasy, szczególnie do Orebicia. Okropne i obskurne warunki są do wybaczenia ze cenę 800 zł. To rozumiem. Ale impertynencji rezydenta, który nie dosc ze był bezczelny to jeszcze arogancki - tego wybaczyc sie nie da. Pewne rzeczy mozna załatwiać na miejscu, jesli uczciwie wyjasni się klientom - dlaczego nie spią w takim miejscu za jakie zapłacili, dlaczego nie ma ciepłej wody lub brakuje tego czy tamtego. A Funclub chowa głowę w piasek. Proszę mi uwierzyć, że miejsce w jakim organizują te wczasy ( otoczenie ) jest na tyle piekne ze po 1 dniu mozna zapomniec o nieodciągnięciach biura, pod warunkiem ze jest się uczciwie potraktowanym.. Ja na miejscu dowiedzialam sie ze nie dostanę bungalowa poniewaz juz nie ma, a ktos z biura zapomnial mnie poinformowac o tym jescze w Poznaniu... I ok. kumam, ale dlaczego rezydent krzyczy na mnie, ze wybrzydzam..????? O tym wlasnie piszemy my - niezadowoleni i zle potraktowani klienci biura Funclub. Dziękuję odpowiedz » ... [2008-02-19 10:32 80.55.9.*]
Tutaj się z Panem zgodzę. Tak powinna wyglądać odpowiedź czy też ewentualne zażalenie klienta, dotyczące danej imprezy. Konkretne przedstawienie zarzutów, ale czasami aż sie nie chce czytać tego, co wypisują klinci o biurach - złodzieje, oszuści itp., itd. I jak biuro moze odpisać na ewentualną taką reklamację? "Cos nam nie wyszło, tak jesteśmy złodziejami, zwócimy PAni/Panu cały koszt imprezy + zwrot za straty moralne (a tak własnie piszą w reklamacjach klienci ) Pozdrawiam odpowiedz » ... [2008-02-19 11:24 86.63.95.*]
Miło mi że ma Pan takie zdanie, zaluje ze nikt z biura Funclub nie ma odwagi stawić czoła tej dyskusji, również pozdrawiam odpowiedz »
|