|
Wątek:
|
Citron Travel - agenci zaniepokojeni?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.42.33.*
|
Data wysłania:
|
2013-06-05 00:51
|
Temat:
|
OSAT - CITRON
|
Treść:
|
Ale się podniecacie tym, że Citron zrobił taką akcje ze zniżką - wolno mu i każdemu innemu. Nie isze się że Raibow wysyłam kupony z katalogami dla Klientów ale do realizacji tylko w własnych biurach.
Nic nikt nie mówi, że w lotniskowych biurach Itaki (Wrocław, Katowice) na 24 godziny przed wylotem można jeszcze uzyskać 10 % zniżki nawet na lasta a tego Agent nie może zrobić.
Wielkie mi halo, że jakiś OSAT napisał list do Citrona, do tej pory ta organizacja nie ma żadnych sukcesów na swoim koncie !!! Kto się liczy z OSAT-em ?? NIKT, tak samo jak z innymi izbami turystyki chociaż one mają Zarządy w których są myślący ludzie a nie Leśne Dziadki.
Wielu Agentów przyzwyczaiło się do tego, że nie ma limitów i tylko się czeka na Klienta i zero wysiłku ze swojej strony a ciągle mało prowizji.
Zrób obrót, zainwestuj w reklamę i wtedy miej śmiałość żeby wnioskować o podniesienie prowizji.
OSAT to organizacja, która najbardziej lubi IMPREZY, ale nie turystyczne, ale takie izby się na nich bawić I SZALEĆ do białego rana a potem cztam komentarze na FB, "...ALE BYŁA IMPREZA...".
Te same osoby a właściwie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji patrzy tylko na to żeby przyszedł Klient i żeby sprzedać taką ofertę, na której jest WIĘKSZA prowizja nie myśląc o tym, że Klient może się zgadać i porównać ten sam hotel w innym biurze gdzie będzie taniej.
To taka polska przeciębiorczość, nie myśli się długoplanowo tylko żeby Klient szybko kupił i jak już nie przyjdzie dugi raz do Agenta to się innego złapie.
|