|
Wątek:
|
Adriatyk - plan nie powiódł się
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.19.133.*
|
Data wysłania:
|
2013-05-24 16:51
|
Temat:
|
Adriatyk zbankrutował
|
Treść:
|
moim zdaniem to podobnie jak inni w innych branżach korzystali z głupoty agentów. Przecież widziały gały co brały i podpisywały. po co podpisywaliście takie umowy , a teraz na nich plujecie. jak było na wozie to byli super. a jak się popsuło to huzia na Józia?
|
Odpowiedzi:
Adriatyk zbankrutował [2013-05-24 19:56 178.37.72.*]
Proszę nie patrzeć na sprawę tylko z punktu widzenia agentów, jestem ich byłym klientem, który zgodnie z umową zapłacił pełną kwotę za pobyt i po przyjeżdzie na miejsce (1400 km samochodem) okazało się, że pobyt opłacony 7 miesięcy wcześniej nie został opłacony w hotelu. Pan Prezes swoich klientów miał gdzieś zarówno przed, jak i po wyjeżdzie w (trakcie procedury reklamacyjnej). Także proszę nie opowiadać głupot o ich rzetelnym podejściu do sprawy, bo i Tobie nie życzę Takiego wyjazdu, no chyba że jesteś byłym prezesem firmy Adriatyk w upadłości, który ukradł moje pieniądzę. odpowiedz » Adriatyk zbankrutował [2013-12-17 16:41 178.182.37.*]
Witam, myślę ze tym jak na, prawdę było najlepiej wiedza byli pracownicy biura.Doskonale wiemy jakie procedury były stosowane żeby wyciągnąć us klienta jak najwięcej pieniędzy na długo przed planowanym wyjazdem, jak załatwiane były kwestie rezygnacji przez klientów z wyjazdu zeby jak najwięcej kasy zostało w firmie (czytaj lewe faktury), traktowanie pracowników jak śmieci, buta i zbytnia pewność siebie.Fony uważali ze ich biuro jest najlepsze ale przejechali się na własnej zachlannosci.Sa spaleni nawet w hr-za dużo kasy wiszą kontrahentom.Jeden z właścicieli teraz "leczy", jest bioenergoterapeuta ale chyba powinien zacząć od siebie.śmiech na sali.Myślą ze Polacy sa naiwni i dadzą się nabrać na nowa nazwę biura Adriatyk-Portal Wakacyjny.Nic z tego bo po raz kolejny zalicza porażkę i wrócą do hr z podkulonym ogonem odpowiedz »
|