|
Wątek:
|
Klienci McDonalds zdezorientowani?
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2013-05-23 15:09
|
Temat:
|
Klienci McDonalds zdezorientowani?
|
Treść:
|
Aktualność: McDonald`s kontynuuje realizację zmian zapowiadanych w związku z wejściem koncernu w nową fazę rozwoju. Jednym z kluczowym przedsięwzięć ma być uszczuplenie menu. Dlaczego? Bo klienci są zdezorientowani.
W ciągu ostatnich sześciu lat menu sieci rozrosło się do 145 pozycji. Klienci zaczęli skarżyć się na zbyt rozbudowane menu. Ich zdaniem fakt ten znacząco wpłynął na szybkość przygotowywania i podawania posiłków. Takie obserwacje potwierdzają też właściciele restauracji i pracownicy.
Czas oczekiwania na zamówienie w lokalach McDonald`s powoli zaczął kłócić się z ideą serwowania jedzenia typu fast food, gdzie to właśnie szybka obsługa klienta jest kluczowa. Obecnie średni czas oczekiwania na zamówienie to 189 sekund, co w porównaniu z 169-sekundami w 2007 oznacza regres.
Słuszność zmiany potwierdzają też ostatnie badania firmy konsultingowej WD Partners, która postanowiła sprawdzić preferencje klientów fast foodów w tym względzie. Okazało się, że miłośnicy hamburgerów bardziej od rozbudowanego menu cenią sonie jakość jedzenia. Nie bez znaczenia też jest obsługa i zachowanie czystości w lokalu.
Jak podaje Bloomberg sieć rezygnuje z niektórych sałatek, kanapki z wołowiny Angus oraz bajglów z wołowiną i burrito.
|