|
Wątek:
|
biuro polonia transport opinie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 164.127.21.*
|
Data wysłania:
|
2013-05-23 03:37
|
Temat:
|
KATASTROFA (Polska - Anglia)
|
Treść:
|
1. Brak rzetelnej informacji i niekompetentna obsługa. 2. Mnóstwo przesiadek 3. Opóźnienie do punktu docelowego ok. 8 godzin 4. Błądzenie kierowców na trasach 5. Nie trzymanie się kolejności przystanków 6. Faworyzowanie wybranych pasażerów (niewykluczone, że za łapówki) we wcześniejszym dowiezieniu ich do celu, w tym zbaczanie z głównych tras by dowieźć tych "wybrańców" jak taksówka pod wskazany adres - patrz pkt 3, 4, 5. 7. Oszukiwanie pasażerów przez kierowców, ściemnianie powodów opóźnień. 8. Uprawianie "spychologii" i przerzucanie odpowiedzialności na enigmatyczne czynniki przez biuro obsługi. 9. Ukrywanie danych osobowych (imienia i nazwiska) osoby rozmawiającej z biura, osób przełożonych, kierowców. 10. Brak jakiejkolwiek woli rozwiązania powstałego problemu poprzez odsyłania do sporządzenia reklamacji - ewidentna chęć ukręcenia łba sprawie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM
|