|
Wątek:
|
Klienci Rainbow polecą Dreamlinerem
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2013-05-08 17:30
|
Temat:
|
Klienci Rainbow polecą Dreamlinerem
|
Treść:
|
Aktualność: Rainbow Tours podpisał umowę z PLL LOT na obsługę przelotów czarterowych samolotem odrzutowym Dreamliner. Po raz pierwszy w Polsce dalekie podróże do Tajlandii, Meksyku, oraz na Kubę i Sri Lankę będą tak komfortowe dzięki różnym udogodnieniom na pokładzie oraz istotnemu skróceniu czasu lotu.
Boeing 787 Dreamliner to pierwszy samolot odrzutowy, którego konstrukcję zbudowano przy użyciu materiałów kompozytowych. Ma większe okna, utrzymuje wyższy poziom wilgotności oraz bardziej komfortową dla pasażera wysokość ciśnienia w kabinie. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż będzie to lot bezpośredni z Warszawy, dzięki czemu klientom Rainbow Tours wybierającym się już od listopada do Tajlandii, Meksyku, na Kubę oraz Sri Lankę w sposób znaczący skróci się czas przelotu.
"W Polsce segment turystyki egzotycznej rośnie bardzo dynamiczne. Rainbow Tours od kilku lat z sukcesem eksploruje tę część rynku, ale jak do tej pory główną przeszkodą w naprawdę szybkim rozwoju sprzedaży destynacji egzotycznych był bardzo męczący przelot, który zwykle odbywał się z jedną lub dwoma przesiadkami, a całość podróży trwała 16-18 godzin. Od dziś to się zmienia - już po 9 h lotu z Warszawy, można wysiąść na drugiej półkuli i cieszyć się słońcem. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z LOT-em i wierzymy głęboko, że relatywnie krótki rejs bez przesiadek i to najnowocześniejszym samolotem świata, otworzy destynacje egzotyczne na te segmenty rynku, które do tej pory takich podróży unikały"- mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours
Ten samolot w każdej z klas: Ekonomicznej, Premium Club oraz Elite Club oferuje system rozrywki pokładowej obejmujący bogaty wybór aplikacji takich jak: filmy na żądanie, audiobooki , muzyka, e-reader do czytania aktualnych wydań czasopism oraz magazynów, gry, USB oraz możliwość śledzenia pozycji samolotu podczas trwania rejsu.
Na klientów, którzy wybiorą Klasę Ekonomiczną czekają między innymi: nowoczesne fotele, indywidualny monitor oraz pilot do systemu rozrywki pokładowej, słuchawki z redukcja szumu, komfortowa odległość pomiędzy rzędami siedzeń. Posiłki i napoje są za dodatkową opłatą.
Klasa Premium Club, jest klasą o podwyższonym standardzie z trzema rzędami wygodnych, szerokich foteli z podnóżkami i regulowanymi zagłówkami. Dodatkowe atuty, to między innymi: indywidualne monitory w środkowych podłokietnikach oraz pilot systemu rozrywki pokładowej, USB, słuchawki z redukcją szumów, trzy posiłki podczas lotu, napoje bezalkoholowe oraz wybrane alkoholowe, priorytetowa odprawa w Warszawie przy stanowiskach LOT Elite Club/Business Class. Dopłata za klasę Premium Club wynosi 999 złotych od osoby w obie strony.
W klasie Elite Club, która jest klasą biznes klienci otrzymają możliwość wyjątkową jakość podróżowania oraz najwyższą jakość wypoczynku dzięki luksusowym, elektronicznie sterowanym fotelom, które rozkładają się do pełnej leżącej pozycji ( długość 190 cm). Do dyspozycji pasażerów będą również indywidualne monitory z pilotem do systemu rozrywki pokładowej, słuchawki z redukcją szumu, USB, przybory toaletowe oraz zasłonki pomiędzy fotelami pozwalające na oddzielenie się od współpasażerów lotu podczas snu. Całość uzupełnia wyżywienie oraz nieograniczona ilość napojów bezalkoholowych oraz wybranych alkoholi. Dodatkowo pasażerowie mają zagwarantowaną priorytetową odprawę przy stanowiskach LOT Elite Club/Business Class. Dopłata za Klasę Elite Club wynosi 1599 złotych od osoby w obie strony.
|
Odpowiedzi:
Klienci Rainbow polecą Dreamlinerem [2016-03-16 07:51 115.134.72.*]
Czy ktoś już leciał na Bali czarterem Rainbow? Proszę powiedzieć ile trwa lot? Czy na pokładzie podawane są posiłki, czy trzeba sobie dokupić we włąsnym zakresie? odpowiedz » Klienci Rainbow polecą Dreamlinerem [2014-12-08 16:23 89.69.116.*]
Leciałam do RPA Dreamlinerem i przyznam, że no.. jest fajnie :) Rok temu byłam w Wietnamie z przesiadką, lecieliśmy Air Wietnam, to ten samolot w porównaniu do nowego cacka Boeinga to był rzęch, chociaż i tak najlepszą rzeczą jest brak przesiadek, które dla mnie były najbardziej męczące. odpowiedz » Klienci Rainbow polecą Dreamlinerem [2013-05-12 18:08 87.205.152.*]
Stan techniczny dreamlinerów to jedno ale to czy lot wogóle jeszcze będzie w listopadzie istniał to druga kwestia. Jeśli szybko nie znajdzie się kupiec (a się nie znajdzie) lot będzie musiał ogłosić upadłość. odpowiedz » Rainbow podpisał umowę z LOT-em [2013-05-09 16:24 83.0.175.*]
czas pokaze swoje, odpowiedz » Rainbow podpisał umowę z LOT-em [2013-05-09 19:27 62.21.49.*]
Czas już pokazał (to także odpowiedź dla p.Emilii) - z ilu kierunków i czarterów Rainbow Tours wycofał się anulując przeloty z różnych lotnisk w okresie od października 2012 ??? Więc pewność możemy mieć tylko "co do śmierci i podatków" i apelował bym o więcej wstrzemięźliwości w pewności siebie. A i tak nieprzekonywujące jest uzasadnienie corocznego rozpoczynania sprzedaży zimowej oferty egzotycznej tak wcześnie - nawet jeśli proceder upowszechnił się od lat. Każdy pamięta tych co robili to coraz wcześniej. Nic nie sugeruję. odpowiedz » Rainbow podpisał umowę z LOT-em [2013-05-09 11:48 62.69.205.*]
Raczej nie o rainbowa bym się martwił, tylko o LOT i dreamlinery. Za piękne to, żeby wszystko odbyło się bez zgrzytów. Nowoczesny samolot szerokokadłubowy i klasa premium za 1000-1500zł więcej? Trzymam mocno kciuki, bo to by wprowadziło polską turystykę egzotyczną na nowy poziom, ale jestem realistą i będę klientom przy wykupie sugerował, że może się okazać przed wylotem że znowu polecą starymi wąskokadłubowymi samolotami. odpowiedz » Rainbow podpisał umowę z LOT-em [2013-05-09 15:45 91.193.73.*]
Witam, Nie wszyscy mieli okazję przeczytać informacje prasowe dokładnie więc chcielibyśmy wyjaśnić pewne wątki które pojawiły się w dyskusji. 1. W umowie są zapisy mówiące o tym, że w przypadku niemożności wykonania rejsu zamówionym samolotem LOT podstawi inny samolot szerokokadłubowy. Oznacza to, że przelot odbędzie się na pewno bez przesiadek. 2. W odpowiedzi na sugestię, że zaczynamy podejrzanie wcześnie chciałabym wyjaśnić że co najmniej od 3 sezonów nasz katalog egzotyczny ukazuje się w maju. W tym roku nawet trochę się opóźnił właśnie ze względu na umowę z PLL LOT. 3. Do listopada faktycznie jeszcze trochę czasu ale liczymy na to, że nasz pomysł na wygodne podróżowanie znajdzie uznanie klientów, a LOT zakończy, do tego czasu, niezbędne poprawki w samolotach Dreamliner. Pozdrawiam wszystkich naszych partnerów biznesowych. Emilia Bratkowska Brand Manager Rainbow Tours odpowiedz » Rainbow podpisał umowę z LOT-em [2013-05-09 06:58 62.21.49.*]
Fajnie, tylko podejrzanie szybki start sprzedaży zimy (zanim nie rozkręcił się jeszcze sezon letni) może sugerować ciśnienie na dopływ gotówki na pokywanie bieżących (i starych) płatności. Nie tak dawno to Triada niosła palmę pierwszeństwa w najszybszym starcie sprzedaży "zimy" latem. Wyniki RT za 1 kwartał 2013 pokażą czy wnioskowanie jest słuszne. Spodziewam się też, że i inne "duże" biura też stoją w blokach startowych aby zacząć akcję zima. Nie było by takich podejrzeń odnośnie potrzeby wczesnego startu gdyby nie brali od klientów 30% zaliczki przy rezerwacji. odpowiedz » Rainbow podpisał umowę z LOT-em [2013-05-09 10:28 93.175.78.*]
W zeszłym roku zima z Rainbowa też ruszyła w maju. odpowiedz » Rainbow podpisał umowę z LOT-em [2013-05-08 17:30 83.21.72.*]
do listopada jeszcze duuuużo czasu. Ciekawe, czy w ogóle polecą :-P odpowiedz »
|