|
Wątek:
|
Turyści okupują biuro podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.254.108.*
|
Data wysłania:
|
2013-04-24 13:06
|
Temat:
|
Problemy biura Horyzont
|
Treść:
|
to Wy czytajcie ze zrozumieniem ...
1. była zawarta umowa - BYŁA (bo inaczej klienci by nie okupowali biura Agenta, 2. organizatorem miał być Alfa Star? - TAK - potwierdza to Alfa Star, 3. Klienci zapłacili pieniądze - ZAPŁACILI - patrz pkt 1, 4. pośrednikiem w sprzedaży imprezy było BP Horyzont - BYŁO
odpowiedzialność organizatora (AS) za działania agenta (Horyzont) jest na zasadzie RYZYKA tzn. jeśli AS upoważniło nieuczciwego agenta do zawierania umów i pobierania pieniędzy - to odpowiada za niewykonanie umowy jeśli klienci takową zawarli (formalnie z Alfa Star) i wpłacili pieniądze -i to jest ABC turystyki i tak jak mówię dziwie się tym co się temu dziwią.
klienta nic nie obchodzi kwestia rozliczeń AS z agentem - AS może sobie monitować, wypowiadać umowę agencyjną itd. NIE MA PRAWA NIE DOPUŚCIĆ KLIENTA DO IMPREZY, która przecież została zorganizowana i inni turyści AS polecieli.
w każdym Sądzie klient wygrywa z Alfa Star a Alfa Star wygrywa w każdym sądzie z Horyzontem i może sobie ściągać pieniądze od "odrębnego podmiotu" - ale to już klienta nie powinno obchodzić
jak mawia poeta ;-) - dura lex sed lex
|