|
Wątek:
|
RT jak współpraca ???
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.175.252.*
|
Data wysłania:
|
2013-04-23 21:25
|
Temat:
|
RT jak współpraca ???
|
Treść:
|
Co to za tłumaczenia - klient płacący po terminie? Po to są telefony, mail, smsy żeby klientowi przypominać zawczasu o zbliżającym się terminie płatności. Bez przesady, nikt nie blokuje systemów po dniu czy dwóch dniach, ale kilka dni 4-7 to już dużo. Są trudne czasy i wszystkiego trzeba pilnować by nikt do niczego nie mógł się przyczepić.
|
Odpowiedzi:
RT jak współpraca ??? [2013-04-24 12:56 79.187.132.*]
zeszły rok był też trudny, i nie robili tego :) odpowiedz » RT jak współpraca ??? [2013-04-24 12:53 79.187.132.*]
no niestety klienci ociągają się .... dzwoni się i prosi :) to jednak jest klient , mówię o klientach stałych.... naginamy się. Ale faktycznie nigdy RT nie było tak rygorystyczne .... nigdy! Żadne tłumaczenie nie jest w porządku, ale są umowy, są zabezpieczenia.... i ZAUFANIE .Ja im ufam i im sprzedaję! Nie mam żądnego zabezpieczenia od nich. Ale blokowanie systemu z ich strony nigdy nie było, nawet jak ktoś zapłacił za imprezę tuż przed wylotem. Ale faktycznie 3 blokady i punkty z konkursu są zabierane. odpowiedz » RT jak współpraca ??? [2013-04-24 09:31 87.207.110.*]
a widzisz jednak monitują i blokują co w ostatnim czasie jest nagminne i nie tylko w RT i nie mówimy o przeterminowanych płatnościach 4-7 dni tylko 1-2 zanim pieniądze pójdą do banku i na rachunkach przeksięgują. Klient ma na umowie termin dopłaty i często tego się trzyma. Jak widać w ostatnich miesiącach kilku TO tj. TUI, RT czy Itaka nie zależy na współpracy agencyjnej (żałosne prowizje, wypowiadanie umów) pootwierali biura własne czy dali franszyzy które muszą się utrzymać a niektóre pustkami świecą. Korzystają na tym inni TO i Agenci bo tam prowizje są wyższe i współpraca bardziej przyjazna a i Klient docelowo zadowolony (tylu reklamacji na TUI i Itakę co po ostatniej zimie to przez lata nie było) więc w sumie nie ma co żałować sami wrócą kiedyś po rozum do głowy a nie na ślepo naśladują jeden drugiego sami siebie warci zaniżając przy tym ceny i psując rynek. odpowiedz » RT jak współpraca ??? [2013-04-24 10:22 79.184.93.*]
Dokładnie, jestem pewny że za jakiś czas to Ci najwięksi TO będą prosić agentów o współpracę. Już widać mizerne efekty polityki sprzedaży w internecie i w salonach własnych. Przedłużanie w nieskończoność promocji i kombinacje typu kupony, sprzedaż w środku nocy przez call-center to nie są efekty skutecznej sprzedaży, a próba jej ratowania. Na szczęście są biura z pierwszej 10-tki znane wśród klientów, oferujące podobne hotele i dobrą współpracę z agentami. odpowiedz » RT jak współpraca ??? [2013-04-24 11:58 83.26.206.*]
nam ani RT ani inni systemów nie blokują, placimy w terminie, a nie wtedy kiedy przychodzi upomnienie odpowiedz »
|