|
Wątek:
|
Turyści okupują biuro podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 194.15.124.*
|
Data wysłania:
|
2013-04-23 17:45
|
Temat:
|
Problemy biura Horyzont
|
Treść:
|
Niestety ostatnimi czasy coraz więcej słyszy się o tym, że pośrednik kogoś oszukał, że zabrał pieniądze i łatał dziury we własnym budżecie. Na operatorów nakłada się milionowe gwarancje, a pośrednik….cóż otwiera działalność, sprzedaje, a wszystko co najgorsze odbija się na touroperatorach. To jest dopiero skandal!!!!. Jestem za tym, żeby pośrednicy też mieli ustawowo nałożony obowiązek wpłacania kaucji do Urzędów Marszałkowski, z których byłyby pokryte roszczenia klientów czy touroperatorów. Oni nie ponoszą ryzyka, a powinni.
Dlatego i klient przed zakupem powinien uprzednio zrobić wywiad nie tylko o organizatorze, ale i o tym gdzie i u kogo kupuje. Piszecie, że wcześniej wykryto nieprawidłowości. Brawo, tylko dlaczego ustawodawca pozwolił tej Pani na dalszą działalność? W tej ustawie jest wiele luk i czas się wziąć do pracy…..bo kolejny sezon w natarciu!
|