Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Turyści okupują biuro podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.36.15.*
|
Data wysłania:
|
2013-04-23 15:34
|
Temat:
|
Problemy biura Horyzont
|
Treść:
|
to co zrobiła Alfa Star to jawne naruszenie ustawy o usługach turystycznych.Ludzie zapłacili pieniądze pośrednikowi - to tak jakby zapłacili AS - Alfa Star NIE MIAŁA PRAWA anulować wycieczki ze względu na nieuczciwość swojego agenta - mając takiego agenta bierze za niego pełną odpowiedzialność. Klienci mogą spokojnie domagać się zwrotu pieniędzy od Alfa Star bo mimo że formalnie zapłacili je Horyzont - to te pieniądze agent pobrał w imieniu AS. Dziwie się tylko, że wypowiadają się "ludzie z branży" i tego nie rozumieją.
|
Odpowiedzi:
Problemy biura Horyzont [2013-04-24 15:31 83.15.189.*]
Pośrednik a agent to dwa różne podmioty. Jeśli sprzedała imprezę jako pośrednik to AS nie ponosi takiej odpowiedzialności wobec klientów. Jeśli sprzedała jako agent no to ponosi odpowiedzialność odpowiedz »
Problemy biura Horyzont [2013-04-23 17:21 89.74.164.*]
alfa star nie anulowało wycieczki - skup się na tym co czytasz odpowiedz »
Problemy biura Horyzont [2013-04-23 17:19 89.74.164.*]
….czytaj ze zrozumieniem, Alfa Star nie miał od pośrednika ani podpisanej umowy, ani wpłaty zaliczki, która z tego co wiem odnosi taki skutek, że biuro wysyła taką rezerwację do potwierdzenia u kontrahenta zagranicznego. Jeśli jesteś z branży to albo nie znasz tych mechanizmów lub ich nie rozumiesz. odpowiedz »
Problemy biura Horyzont [2013-04-24 13:06 77.254.108.*]
to Wy czytajcie ze zrozumieniem ... 1. była zawarta umowa - BYŁA (bo inaczej klienci by nie okupowali biura Agenta, 2. organizatorem miał być Alfa Star? - TAK - potwierdza to Alfa Star, 3. Klienci zapłacili pieniądze - ZAPŁACILI - patrz pkt 1, 4. pośrednikiem w sprzedaży imprezy było BP Horyzont - BYŁO odpowiedzialność organizatora (AS) za działania agenta (Horyzont) jest na zasadzie RYZYKA tzn. jeśli AS upoważniło nieuczciwego agenta do zawierania umów i pobierania pieniędzy - to odpowiada za niewykonanie umowy jeśli klienci takową zawarli (formalnie z Alfa Star) i wpłacili pieniądze -i to jest ABC turystyki i tak jak mówię dziwie się tym co się temu dziwią. klienta nic nie obchodzi kwestia rozliczeń AS z agentem - AS może sobie monitować, wypowiadać umowę agencyjną itd. NIE MA PRAWA NIE DOPUŚCIĆ KLIENTA DO IMPREZY, która przecież została zorganizowana i inni turyści AS polecieli. w każdym Sądzie klient wygrywa z Alfa Star a Alfa Star wygrywa w każdym sądzie z Horyzontem i może sobie ściągać pieniądze od "odrębnego podmiotu" - ale to już klienta nie powinno obchodzić jak mawia poeta ;-) - dura lex sed lex odpowiedz »
Problemy biura Horyzont [2013-04-23 15:43 83.4.254.*]
A masz całkowitą pewność że biuro zgłosiło to do Alfa Star??? odpowiedz »
|