|
Wątek:
|
Nowy i tańszy hotel w Lublinie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.73.*
|
Data wysłania:
|
2008-02-04 22:59
|
Temat:
|
hotel Młyn
|
Treść:
|
Nie polecam tego hotelu, bo obsługa ma w nosie swoich gości. Byliśmy tam z chłopakiem kilka dni na przełomie 2007/2008. Zarezerwowaliśmy pokój dużo wcześniej, wpłaciliśmy całą sumę zgodnie z umową. Gdy przyjechaliśy wszystko wydawało się w porządku. Tej samej nocy w hotelu odbywało się wesele i serio przy największych wysiłkach nie dało się spać. Obsługa miała to w głębokim poważaniu, nie usłyszeliśmy nawet przepraszam. Szkoda, że nikt nie poinformował nas wcześniej. A skoro taka sytuacha już miała miejsce to są sposoby, żeby ją załagodzić - stopery w uszy i butelka taniego wina, śniadanie gratis czy jakiś rabat. Cokolwiek, ale nie taka zlewka i naburmuszona ciągle obsługa... Oczywiście nie można złożyć w hotelu żadnej reklamacji, bo informacje, do kogo kierować skargę, są poufne. Żałosne, moja noga tam nie postanie. Rozczarowana Kliantka
|