|
Wątek:
|
Bezpłatne szkolenie dla branży turystycznej
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-27 15:24
|
Temat:
|
Bezpłatne szkolenie dla branży turystycznej
|
Treść:
|
Aktualność: "Public relations w turystyce − zintegrowany dialog z otoczeniem" to nowy unijny projekt skierowany wyłącznie do branży gastronomicznej, hotelarskiej i turystycznej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział w bezpłatnym sześciodniowym kursie szkoleniowym. Wystarczy wysłać formularz.
Nigdy wcześniej pracownicy i właściciele firm nie mieli tak wielu ciekawych możliwości udziału w bezpłatnych kursach. Dofinansowania z Unii Europejskiej umożliwiają nie tylko rozwijanie kwalifikacji, ale również zdobywanie zupełnie nowych umiejętności. Public relations choć nie jest nową dziedziną wiedzy, w Polsce rozwija się stosunkowo od niedawna. Przez wiele lat mylony z marketingiem, traktowany wyłącznie jako forma promocji, PR ma ogromny potencjał, również w branży HoReCa.
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie? − Ponieważ jest to kompleksowy sześciodniowy kurs szkoleniowy. Zajęcia prowadzą sprawdzeni trenerzy, dziennikarze, właściciele agencji PR, posiadający praktyczne doświadczenie w branży. Biorąc udział w projekcie uczestnicy dowiedzą się:
- Jak budować strategie public relations - czyli jak skutecznie komunikować się z klientami?
- Jak przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów?
- Jak wykorzystać internet i social media do promocji swojej firmy?
- Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść?
- Jak wyróżnić się spośród konkurencji w zakresie budowania właściwego wizerunku?
- Jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień publicznych?
Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych - podkreśla Anna Zakrzewska, kierownik projektu.
Czy firmy z branży HoReCa wykorzystują potencjał public relations? Zdaniem Karoliny Hausner, właścicielki agencji public relations PRownia - Sztuka Relacji, coraz więcej przedsiębiorstw z branży szuka możliwości budowania dobrych relacji z otoczeniem właśnie przy wykorzystaniu PR. Zapytań jest coraz więcej. − Obserwujemy szczególne zainteresowanie social media. Widać wyraźnie, że poszukiwane są możliwości bardziej spersonalizowanego sposobu docierania do klientów − mówi Karolina Hausner.
Jakie są zasady udziału w projekcie? Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników z sektora MMŚP z terenu województwa mazowieckiego działających w branży hotelarskiej, gastronomicznej i turystycznej. Uczestnik musi wykazać się wyższym wykształceniem (dowolny kierunek) lub wykształceniem zawodowym bądź technicznym w zakresie turystyki, hotelarstwa czy gastronomii.
|