|
Wątek:
|
Ecco Holiday: Gwarancja to za mało
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.243.105.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-25 21:01
|
Temat:
|
Ecco Holiday: Gwarancja to za mało
|
Treść:
|
Bardzo dobry pomysł, ale z pewnością umrze śmiercią naturalną!:( To jest zbyt duża kasa, żeby Marszałkowie zechcieli pozbyć się takiego "problemu". Od ilu lat już chodzi się przy tej sprawie dookoła, a nie po prostej linii-mam na myśli szukanie rozwiązań. A najważniejszym jest powierzenie zadania ściągnięcia turystów upadłego biura każdej innej instytucji, byle nie państwowej. A najlepiej ubezpieczycielowi jak wskazane jest w powyższym liście. Ubezpieczyciel zadba o dobrze wydane pieniądze, może mieć przecież wsparcie innych touroperatorów przy tym. Miejsca czarterowane od nich z pewnością będą tańsze niż od specjalnie wynajętych, droższych samolotów od LOT'u na tą okazję! Prawda Panie Marszałku woj. mazowieckiego? Ale po co dbać o czyjąś kasę, co z tego, że turyści nie dostaną zwrotu... i tak będzie na Sky Club, nie na mnie. Przy okazji można było zarobić. A drugim prostym rozwiązaniem jest chęć i ruszenie tyłka z urzędu, żeby skontrolować czy touroperator ma odpowiednio wysoką gwarancję. Po prostu. Jak nie wiadomo o co chodzi..
|