|
Wątek:
|
Wygoda Travel: Więcej klientów w biurach
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-21 11:18
|
Temat:
|
Wygoda Travel: Więcej klientów w biurach
|
Treść:
|
Aktualność: W zbliżającym się do końca sezonie zimowym 2012/2013 Wygoda Travel odnotowała wyraźny wzrost sprzedaży oferty narciarskiej. Chociaż do końca sezonu narciarskiego pozostało jeszcze kilka wyjazdów, Wygoda Travel już teraz może pochwalić się sprzedażą zdecydowanie wyższą niż w roku ubiegłym. W analizie porównawczej na dzień 28 lutego touroperator odnotował wzrost o 12% w sprzedaży całkowitej.
Największy wzrost Wygoda Travel odnotowała w sprzedaży własnej, który na dzień 28 lutego wyniósł 30% w porównaniu do minionego sezonu. Przyczyn takiego stanu rzeczy należy upatrywać w rozszerzeniu oferty zarówno o nowe obiekty (hotele i apartamenty), jak i o niedostępne wcześniej regiony, a także w zwiększeniu przez biuro budżetów marketingowych. W szczególności zainwestowano w nowoczesne rozwiązania internetowe. Jeszcze w tym roku udostępniona zostanie nowa, bardziej funkcjonalna i wygodna w obsłudze witryna internetowa, a to tylko wierzchołek góry lodowej w planach marketingowych biura.
"Jednym z głównych kierunków rozwojowych biura jest stworzenie takiego przekazu informacji, który będzie jak najbardziej dopasowany do potrzeb każdego klienta. Różne grupy naszych klientów zainteresowane są odmiennymi ofertami i dlatego działania marketingowe oraz informacyjne firmy powinny być zindywidualizowane, co obecnie możliwe jest nie tylko dzięki komunikacji w formie newslettera, ale także w postaci zmiennych stron internetowych. Jest to istotne tym bardziej wtedy, gdy oferta biura staje się tak szeroka, że podstawową kwestią staje się naprowadzenie klienta na właściwe wybory. Z tego też powodu zamierzamy jednocześnie wspierać tych agentów, których współpraca z Wygoda Travel nie jest okazyjna, lecz stała, i dzięki temu mogą zagwarantować klientowi odpowiedni poziom informacji" - opowiada Krzysztof Wroński, wiceprezes Wygoda Travel.
W kończącym się sezonie narciarskim Wygoda Travel prowadziła sprzedaż wyjazdów do Włoch, Austrii i Polski. Najlepszą sprzedażą cieszyły się oferty włoskie, ale to wyjazdy do Austrii (krótsze i zarazem tańsze) zaliczyły największy wzrost sprzedaży, bo aż o 35% w porównaniu z zeszłym sezonem. Jak widać, jest to coraz bardziej rozwojowy kierunek.
Na początku marca w ofercie Wygoda Travel pojawiła się także Francja z nieznanym do tej pory na polskim rynku regionem Val Cenis. Jednak to dopiero początek "francuskiej ekspansji" touroperatora z Krakowa. Oferta wyjazdów narciarskich do tamtej części Europy w pełnym wymiarze wystartuje dopiero w przyszłym sezonie.
Aby przetrzeć francuski szlak, Wygoda Travel organizuje w Val Cenis dużą imprezę na zakończenie sezonu, na którą zaproszeni zostali przedstawiciele najlepiej sprzedających biur agencyjnych oraz stali, często wieloletni (rekordzista - 13 wyjazdów na narty z Wygoda Travel) klienci. Odbędzie się ona w dniach 23-27 marca, a w jej ramach m.in. bankiet, koncerty oraz trzydniowe białe szusowanie po Alpach Wysokich.
"Tym eventem w imieniu swoim oraz całej załogi Wygoda Travel Group chciałbym wyrazić swoją wdzięczność za okazane zaufanie oraz lojalność wobec naszej firmy. Są one szczególnie istotne w czasach tak mocno zachwianej reputacji dla całej branży. Nasz sukces w znacznej mierze zawdzięczamy naszym agentom i ich dobrze wykonanej pracy, ale również sile przekazu, jaką niesie za sobą opinia o nas pośród naszych klientów. Za to wszystko serdecznie wszystkim dziękuję" - powiedział Andrzej Wygoda, prezes Wygoda Travel.
|