|
Wątek:
|
Net Holiday odpiera zarzuty
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.207.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-19 13:37
|
Temat:
|
Net Holiday: Odpowiedź na komunikat OSAT
|
Treść:
|
ktoś kto umie sprzedawać sprzeda klientowi to co on chce a nie to co wymyślił sobie klient,klient nie zna hoteli, i ma prawo ich nie znać, nie zna miejsc gdzie chce jechać bo po to tam jedzie aby poznać ale agent sprzedając musi znać miejsca i hotel , któy sprzedaje, jak nie zna hotelu to musi mieć takie informacje aby sprzedając dany hotel klientowi był pewny, że klient wróci z tego hotelu zadowolony, jeśli oferta będzie spełniała oczekiwania klienta to klient wróci zadowolony i tak naprawdę jest Mu obojętne z kim leci aby tylko spełniło to Jego oczekiwania. Kiedyś ludzie myśleli , że jadąc np z biurem tzw niemieckim mają pewność lepszej oferty czy serwisu, dopiero teraz zaczynają odkrywać, że nt TUI Poland czy Neckermann Polska to spółki polskie, wg prawa polskiego, a więc paść mogą tak samo jak spólki polskie czyli jakiś SKY Club powstały ze spółki szkoleniowej Triady, Open czy Alladyn. Rezerwacja hotelu jest na TUI Poland a nie TUI de i hotelarze wiedzą , że to inna, samodzielna firma i zaczynają to wreszcie widzieć klienci i szczególnie wracając z wakacji gdzie piszą reklamacje. Jeśli do tego dojdzie nie lojalność TUI Poland wobec agentów przy całkowitym ubezwłasnowolnieniu agenta przez TUI Poland na podstawie ostatniej umowy to reasumując sprzedając firmy , o któych mamy złe zdanie prosimy się sami o problemy a pretensje po upadku firmy możemy mieć tylko sami do siebie!!! Problem jest jednak jeden i to największy - TRACIMY ZAUFANIE KLIENTA!!!!
|