Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
Tematyka:
Wezyr, opinia
Dzień dobry.
Jestem pracownikiem portalu www.mgftravel.pl i pracuję w dziale www.travelasystent.pl marce stworzonej przez ww portal.
Znajdujemy i sprzedajemy naszym klientom najlepsze oferty turystyczne.
Przeglądając to forum zauważyłem, że niektóre osoby nie są zorientowane w kwestii funkcjonowania rynku turystycznego.
Każdy organizator ma swoich zadowolonych klientów i tych którzy nigdy już z nim nie polecą.
Niezadowolenie może wynikać z opóźnień samolotu, złych warunków w hotelu, niemiłej obsługi itd.
Proszę sobie wyobrazić, że ci więksi organizatorzy wysyłają rocznie od kilku do kilkudziesięciu tysięcy klientów.
Czy winą organizatora jest to, że lot został opóźniony lub przełożony na inny termin ( odp. Nie to jest wina linii lotniczych)
Czy winą organizatora może być to, że w hotelu nie ma miejsc dla klientów, którzy właśnie przylecieli (odp. to jest wina hotelu, że przyjęli za dużo turystów w jednym czasie) - przecież różni organizatorzy korzystają z tych samych hoteli.
Z doświadczenia wiem, że np. hotel X u jednego organizatora kosztuje 2000 zl/osoba. a u drugiego ten sam hotel 3000zl/osoba.
Proszę się zastanowić jak wiele czynników musi być spełnionych, żebyście mieli udane wakacje.
pozdrawiam
mariusz
www.travelasystent.pl