|
Wątek:
|
Kliencie spróbuj obejść Groupona
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.9.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-13 14:40
|
Temat:
|
Nowa moda: obejść Groupona
|
Treść:
|
Nie tylko można ale trzeba wyeliminować z rynku te Grouponyi inne tego rodzaju twory które nic nie wnoszą a żywią się jedynie desperacją słabszych uczestników rynku lub wchodzą w kontakt ze zwykłymi naciągaczami. Tak naprawdę to nikt prócz groupona nie jest zadowolony, restaurator traci, bo rodaje za darmo a właściwie dopłaca, nikt więcej nie wróci bo przychodzą zazwyczaj łowcy okazji w dodatku jeszcze obsmarują na portalach bo rzadko są zadowoleni. Jedynym wygranym jest groupon. W dodatku mają liczne kruczki w swoich umowach, co powoduje że miesiącami zwlekają z zapłatą lub wręcz jej odmawiają. Mam na to konkretny przykład,gdzie przedstawicie Grouponal podmienił warunki umowy i prowizja wzrosła o kilanaście procent. Do tej pory a minęło już 4 miesiące właściciel jednej z krakowskich restauracji nie może wyegzekwować kilku tysięcy złotych za sprzedane kolacje. Został skuszony bardzo niską prowizją 1%, a w rzczywistości był to zwyczajny przekręt Groupona. W dodatku nie ma z kim rozmawiać bo struktura zatrudnienia w Grouponie nie przewiduje stanowiska z kompetentncjami do podejmowania decyzji, jest zwykła spychologia, a nóż się klientowi znudzi i odstapi od roszczeń. Przestrzegam wszystkich zwłaszcza w gastronomii, nie dajcie się łudzić obietnicami nowych klientów bo zanotujecie tylko straty a i postrzeganie restauracji w środowisku jest gorsze bo tylko desperaci idą na układy z grouponami. Szanujące się restauratorzy gonią ich od drzwi i nie chcą mieć nic wspólnego z tą zarazą z Ameryki.
|