|
Wątek:
|
Zwyczaje klientów serwisów grupowych
|
Autor:
|
Czytelnik IP 176.111.24.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-07 18:21
|
Temat:
|
Hotele na zakupach grupowych
|
Treść:
|
Jak zapłaci hotelarz prowizję do citeam na poziomie 25-50% od ceny obniżonej o 50% to z pewnością nie zarobi na koszty. Zważywszy, że jedno łóżko w hotelu 4-5* generuje koszt na poziomie 40zł dziennie przez 40 lat w postaci tylko amortyzacji. Cena standardowa np. 380zł za dwójkę to 190zł sprzedażna z tego 50% dla citeam pozostaje 90zł za dwa łóżka, czyli za koszt amortyzacji. To wyniszcza branżę i dobrze, żeby branża o tym miała świadomość. Najlepiej wychodzą ci, którzy prowadzą citeam, grupper i inne tego rodzaje twory. Reklam to żadna a i zakupów po normalnych cena nie ma. Piwo dalej kupują w pobliskim sklepie. H3*
|