|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.55.19.*
|
Data wysłania:
|
2008-01-31 14:42
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
zamiast narzekać, wybierzcie inne biuro podróży, nie dość że zapłacicie więcej to też nie wykluczone ze będzie tak jak wam obiecywano!!!
|
Odpowiedzi:
Błagam o pomoc [2008-06-16 06:39 87.207.237.*]
To niezalezy od tego w którym miejscu wykupi sie wycieczke.Ja z eximem latam do Egiptu od 4 lat i niemam z nimi najmniejszych klopotow.Ludzie nauczyli sie narzekac na wszystko a przeciez wazne jest zeby na miejscu bylo to co w opisie katalogowym i ja zawsze to mialem.Owszem jakies drobne uchybienia sie zdarzaja lecz jak drodzy panstwo chca luksusu to polecam hotel Hilton!!! odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-03-25 18:07 87.105.13.*]
zgadzam sie leccie z oSkara to nie wrocicie a za samolot powrot bedziecie placic 2 razy , za napoje wystawia wam rachunek w euro , bylam w alanyii w gunessie porazka tam byla tak rezydentka sucha obrzydliwie wstretna i nieprzyjemna , i na wejsciu w autokarze oznajmila ze piloci sa drodzy to mial byc glupi zart o okazal sie koszmarna prawda , skopalam bym jej jeszcze dzisiaj dupsko ,rezydentka kaska tak wlasnie dbala o turystow i wprowadzala w blad a tablica informacyjna byla pusta bez zadnych infrmacji a na recpecji nikt angielskiego nie rozumial , facet podrywal rosjanki a facetka poobijan ryczala i mial w d, dopiero pozniej jak nie wylecialam byli przerqazeni ze zaplaca , a ta sucha rezydentka zachowywala sie jak debilka nacpana wole juz exim o szczegolach lazenia po hotleach z walizkami po przyjezdzie juz mi sie nie chce pisac do dzisiaj widze ten jej paszczur odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-02-24 11:57 83.3.177.*]
w razie problemów - pomoc w dochodzeniu swoich praw - proszę pisać cezaryciesluk@wp.pl odpowiedz » Błagam o pomoc [2009-01-13 02:45 194.63.130.*]
Witam - prowadzę własne biuro agencyjne i czasem z przerażeniem, czasem z przekąsem a czasem z błyskiem ironii w oku czytam te opinie - chciałabym sie dowiedzieć na czym może polegać Twoja pmoc? Ja wyznaję filozofię stania po stronie Klienta (jeśli Klient nie ma racji potrafię sobie z Nim poradzić) - czekam na odpowiedź - pozdrawiam serdecznie - Jolanta Dykta BO BUSMARET Katowice www.busmarket.turystyka.net odpowiedz »
|