|
Wątek:
|
Przynosimy milionowe straty - TUI beztrosko
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.222.112.*
|
Data wysłania:
|
2013-02-14 11:40
|
Temat:
|
TUI Poland kontra agenci
|
Treść:
|
Oczywiscie ze nakombinował, ale proszę sie wczytac w ogólne wyniki spółki matki i je porównac a także zrozumiec ile znaczy dla niech strata 1mln.GBP. Przeciez to mozna porównac do nakładów na promocje czy marketing. Przychody i zysk spółki-matki są tak wysokie ze ta strata to pryszcz dla tej globalnej działalnosci jaką prowadzi. Ten rok poswiecą na przejecie dostępu do klientów a dalej będzie to próba wejscia w model skandynawski/95% sell only on-line/. Blędem jest obnizenie jakosci obsługi/personel,call-center, inne/ a takze traktowanie klientów przedmiotowo a oni im tego nie wybaczą. Dalej musza sprowadzic powazne linie lotnicze/ Condor-daleki zasięg, nie jakis smieszny ENTER/ i będzie pozamiatane. Mogą tez zdecydowac się na przejęcia/ ITAKA, RAINBOW, inne/ w celu ich połozenia i wyczysczenia przedpola jak w innych dz. gospodarki o ile ocenią nasz rynek perspektywiczny!. POlitycy im oczywiscie pomogą, vide podniesienie sum gwarancyjnych. Oni to zrobią w swoich bankach, ubezpieczeniach, reasekuracjach a ITAKA czy Rainbow gdzie.....
|