Kłopoty turystki z Itaką [2013-02-12 15:24 31.174.40.*] Proszę bardzo. Na szczęście nie muszę nic więcej tłumaczyć tak samo jak z Wami jeździć. A swoją drogą bardzo czujni Państwo jesteście tylko czy wdawanie się w gierki słowne z klientami lub potencjalnymi klientami to dobry pomysł? Nie lepiej zająć się sprzedażą i poprawianiem jakości obsługi klienta? Pozdrawiam Robert Mojodpowiedz »
Kłopoty turystki z Itaką [2013-02-12 15:48 83.8.13.*] Ja nie dziękowałem jako pracownik Itaki, tylko jako klient :P rzeczywiście zdania mogą być różne, ale chodziło mi tylko by rozwinąć temat tzn. co było nie tak na wyjeździe?odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij