2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-12 17:53 79.190.59.*] Itaka już raz miała problemy. Najlepiej żeby pozrywali wszystkie umowy agencyjne, wtedy niech się gotują we własnym sosie. Żaden agent dla nich nic nie znaczy. Zawsze tak było. A teraz jeszcze bardziej to widać. I te mizerne prowizje. Żenada. Dla agenta minimum, dla siebie maksimum. Taka Itaki dewiza.odpowiedz »
2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-13 09:51 87.207.110.*] Ciekawe czy Panu Prezesowi TUI też dopłacają do zakupów w sklepach? bo że firma mu płaci za benzynę i dopłaca do wyjazdów, leczenia itp to takie ma przywileje ale czy w lumpeksach i na stołówce też dopłacają do zakupów tego Pana?odpowiedz »
2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-12 18:15 87.205.2.*] w głowach się Panom poprzewracało, zero kompetencji, coraz słabsza jakość, już wielu nie zadowolonych Klientów to w kilku słowach podsumowanie panoszącej się na rynku Itaki jeszcze niech powalczą z dużymi Agentami, już kilku takich mądrych na tym rynku było tylko że ich już nie ma a dobrzy Agenci byli, są i będą a za swój biznes odpowiadają własnym a nie cudzym majątkiem jak to robi Itaka!odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij