|
Wątek:
|
Touroperatorzy podsumowują i zdradzają
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.11.37.*
|
Data wysłania:
|
2013-02-08 13:24
|
Temat:
|
2012 rok w oczach touroperatorów
|
Treść:
|
A jak było w Itace w 2012? Czy to prawda, że przez upadek linii OLT mają ogromne problemy finansowe?
|
Odpowiedzi:
2012 rok w oczach touroperatorów [2013-06-19 14:25 79.187.132.*]
:) dobre pytanie zadane! numer łan a milczy..... odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-11 10:53 85.222.112.*]
ITAKA się z tego umiejętnie wymanewrowała ale ile umoczyli w WEZYRZE i SUN FUN to tylko Oni wiedza, ale nie powidza!!! odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-06-20 13:34 79.187.132.*]
PONOĆ się nie wyplątali, więc nie pisz, bo nie wiesz. A będę mówić, że jest super, bo muszą. odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-12 14:33 83.21.18.*]
ITAKA dla biedaka :-P odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-08 22:49 83.22.39.*]
No niech tak dalej umowy wypowiadają, to będą miec jeszcze lepsze wyniki finansowe odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-12 17:53 79.190.59.*]
Itaka już raz miała problemy. Najlepiej żeby pozrywali wszystkie umowy agencyjne, wtedy niech się gotują we własnym sosie. Żaden agent dla nich nic nie znaczy. Zawsze tak było. A teraz jeszcze bardziej to widać. I te mizerne prowizje. Żenada. Dla agenta minimum, dla siebie maksimum. Taka Itaki dewiza. odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-13 10:36 31.175.173.*]
W razie czego to powstanie JeszczeNowszaItaka Sp. z o.o. odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-12 22:47 62.21.72.*]
proponuję przeliczyć ostatnią promocję TUI- tam trzeba dokładać do sprzedaży :) odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-13 09:51 87.207.110.*]
Ciekawe czy Panu Prezesowi TUI też dopłacają do zakupów w sklepach? bo że firma mu płaci za benzynę i dopłaca do wyjazdów, leczenia itp to takie ma przywileje ale czy w lumpeksach i na stołówce też dopłacają do zakupów tego Pana? odpowiedz » 2012 rok w oczach touroperatorów [2013-02-12 18:15 87.205.2.*]
w głowach się Panom poprzewracało, zero kompetencji, coraz słabsza jakość, już wielu nie zadowolonych Klientów to w kilku słowach podsumowanie panoszącej się na rynku Itaki jeszcze niech powalczą z dużymi Agentami, już kilku takich mądrych na tym rynku było tylko że ich już nie ma a dobrzy Agenci byli, są i będą a za swój biznes odpowiadają własnym a nie cudzym majątkiem jak to robi Itaka! odpowiedz »
|