|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.78.212.*
|
Data wysłania:
|
2013-02-08 02:07
|
Temat:
|
ITAKA - opinie!
|
Treść:
|
Potwierdzam, przyznanie przez Itakę odszkodowania, niewielkiego, ale impreza była kupiona przez nas bardzo tanio. To było w maju 2012 tuż po długim weekendzie. Zastrzeżeń do hotelu było więcej niż tylko kwestia dostępu do platformy nad morzem ale wpadka Itaki była raczej wypadkiem przy pracy. Turyści mieszkający w innych hotelach z którymi rozmawiałem na lotnisku byli zadowoleni. Sporo wpisów dotyczy "koczowania" w hotelu w oczekiwaniu na transfer na lotnisko i wylot. Dla mnie takie pretensje są po prostu infantylne i śmieszne. W momencie decydowania się na imprezę i podpisywania umowy powinno się przemyśleć czy godziny odlotów nam odpowiadają i co będziemy robić w ostatni dzień, zapytać o posiłki, czy hotel udostępnia jakieś pokoje do odpoczynku, przebrania się, wykąpania, itp. Można wypożyczyć np auto i zorganizować sobie jakąś wycieczkę...
|
Odpowiedzi:
ITAKA - opinie! [2013-02-08 10:04 89.67.148.*]
bardzo głupia wypowiedź świadcząca o braku wiedzy, skoro ja mam umową do końca dnia czyli do godz. 24.00 i świadczenie all incliusive a wylot następnego dnia o godz. 5.00 to nie znajduje wytłumaczenia dlaczego świadczenia żywieniowe kończą się o godz. 10.00 zamiast być do 24.00 i śmieszy mnie informacja Itaki j jej popleczników , że taka jest doba hotelowa, skora ja nie podpisałem żadnej umowy z hotelem,na podpisanej umowie z Itaką są tylko daty od -do nie ma godzin. odpowiedz » Wyjazdy i wyloty [2013-02-24 10:45 83.10.107.*]
..a masz w umowie podaną godzinę 24 danego dnia, chyba to była pierwsza wycieczka, ja latam od kilkunastu lat i takie praktyki biura stosują , to zależy od rozkładu lotów, a co Ci się stanie jak zapakujesz do reklamówki na zmianę odzież i resztę dnia spędzisz na basenie,klucz od pokoju gdzie jest złożony bagaż jest w recepcji masz do niego dostęp, jedzenie zagwarantowane i przebywasz w ośrodku do wyjazdu na lotnisko.Nie róbmy problemów sztucznych , przy zakupie wycieczek czytaj i pytaj a szczegóły a wszystko będzie ok. odpowiedz » ITAKA - opinie! [2013-02-09 00:59 89.78.212.*]
Czy moja wypowiedź jest głupia? Nie wiem, nie jestem specjalistą od prawa turystycznego. Nie słyszałem jeszcze o przypadku wypłacenia odszkodowania przez biuro za oczekiwanie poza pokojem hotelowym bez posiłków na transfer na lotnisko. Podróżuje kilka razy do roku, mam 47 lat i mogę stwierdzić na podstawie własnych doświadczeń że postawa Itaki nie różni się od praktyk stosowanych przez inne biura. Kilka przykładów: 1. W 2010 byłem z Itaką w Creta Maris na Krecie, powrót do Katowic był ok północy, w dniu wylotu była kolacja i kilka pokojów udostępnionych do odpoczynku, przebrania się, wykąpania. 2. W 2011 byłem z Itaką w Terra Maris na Krecie, powrót był do Krakowa, zbiórka na transfer ok 5, to mieliśmy wykupiony nocleg. 3. W 2012 byłem z Rainbow Tours w Yalyssos Bay na Rodos (wylot ok pólnocy) to żadnych posiłków ani nawet napojów nie było po wykwaterowaniu z pokojów. 4. W 2012 byłem z Rainbow na Lanzarote (bardzo udany wyjazd), nie było żadnych świadczeń po wykwaterowaniu. W oczekiwaniu na transfer pojechaliśmy na fajną wycieczkę na Fuerteventurę, bardzo mocno pilnując by zdążyć na ostatni powrotny prom z Corraleyo do Playa Blanca. Natomiast na lotnisku okazało się że samolot jest opóźniony kilka godzin i dostaliśmy vouchery żywieniowe po 6 euro do wykorzystania na jakąś przekąskę. Podobno taką procedurę regulują odpowiednie przepisy. Jeszcze a propos dwóch pierwszych punktów to z niepokojem i niesmakiem obserwuję windowanie cen przez Itakę w obu wymienionych przeze mnie hotelach na Krecie. W tym roku jestem bliski zdecydowania się na tygodniowy wypad do Aldemar Knossos z Wezyr Holidays. Tu z kolei ceny wydają mi się podejrzanie niskie, hehe. Jest mi przykro, że nazywa Pan mój wpis głupim. Zamiast próbować mnie obrazić mógł Pan napisać w których hotelach odwiedzonych przez Pana miał Pan świadczenia po wykwaterowaniu z pokoju a w których takowych nie było. Komuś by się może taka Pańska wiedza przydała... Dla mnie głupie wypowiedzi to takie, które są niekonkretne, nieprzydatne dla nikogo, pokazujące wyłącznie frustrację czy chęć obrażenia osoby i instytucji. Głupotą wg. mnie jest również namawianie innych do wszczynania sporów z góry skazanych na niepowodzenie i i obwinianie innych za własną niewiedzę i niską świadomość konsumencką. odpowiedz » ITAKA - opinie! [2013-03-16 08:22 83.11.91.*]
jaka cena taki standard,nie trzeba brać najniższych cen i kupować w pewnych biurach.Podróże kształcą.Powiedz to co przeżyłeś innym znajomy to jest najlepsze co zrobisz .Firma sama się rozłoży. Klienta można oszukać tylko raz. Dorze obsłużony klient powie to 5 swoim znajomym ale źle obsłużony powie to 100 znajomy.Sami się wykończą. odpowiedz » ITAKA - opinie! [2013-02-10 11:11 89.67.148.*]
no to konkretnie , komu służy informacja - reklama na stronie Itaki ,że wakacje trwają 15 lub 16 dni , skoro trwają 14 , czyli 14 noclegów i 14 świadczeń żywieniowych, niektórzy korzystają pierwszy raz i nie są wyczuleni na kłamstwa- oszustwa Itaki, czy każdy klient musi iść do prawnika z umową, żeby nie być zrobiony w trąbę? przez ostatnie 5 lat wakacje letnie spędzałem z Itaką, ale w zeszłym roku w swoim złodziejstwie poszli zbyt daleko, ja nie oczekuję nic więcej ponadto , co jest w umowie, skoro mam umowę od 1 sierpnia do 15 sierpnia all inclusive bez określonych godzin to dla mnie znaczy, że świadczenia żywieniowe kończą się 15 sierpnia wieczorem( kolacją) a nie rano śniadaniem, wylot był 16 sierpnia o godz. 5.00. Od śniadanie 15 sierpnia do wylotu 16 sierpnia o 5 rano cała rodzina pozostała bez świadczeń za które zapłaciłem co najmniej do wieczora 15 sierpnia - to nazywam koczowaniem i złodziejstwem ze strony Itaki. odpowiedz » ITAKA - opinie! [2013-03-16 07:46 46.134.135.*]
Oprócz umowy popatrz jeszcze na inne informacje udostepniane przez operatorów turystycznych. Dowiesz się że doba hotelowa kończy się nie o godz.24 a odpowiednio wcześniej.Odnoszę wrażenie że tylko my Polacy nie potrafimy zrozumieć jak to wszystko działa. W ubiegłym roku na Krecie czekaliśmy na wyjazd z hotelu razem z Finami i Duńczykami. My czekaliśmy trzy godziny oni 10 godzin. Nie słyszałem żeby psioczyli, narzekali. Pozdrawiam odpowiedz » ITAKA - opinie! [2013-02-08 09:28 83.30.182.*]
Bardzo fajna wypowiedź myślę, że wiele osób skorzysta z rad i przed wycieczką przeanalizuje wylot,pobyt i ostatni dzień wczasów . odpowiedz »
|