|
Wątek:
|
Kampania promocyjna McDonald`s strzałem w dziesiątkę
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2013-02-07 09:36
|
Temat:
|
Kampania promocyjna McDonald`s strzałem w dziesiątkę
|
Treść:
|
Aktualność: Jednodolarowe kanapki, sprzedawane w Stanach Zjednoczonych przez sieć restauracji McDonald`s przyczyniły się do wzrostu sprzedaży produktów tej firmy w Ameryce Północnej. Zysk za czwarty kwartał wzrósł o 1,4 procent.
Dochód netto spółki McDonald`s wzrósł do 1,4 miliarda dolarów, czyli 1,38 dolara na akcję z ubiegłorocznych 1,38 miliarda dolarów (1,33 dolara na akcję) - poinformowała amerykańska siec restauracji.
W ostatnim czasie, wraz z nadejściem mody na zdrowe odżywanie, zmalał wskaźnik zaufania konsumentów do fast - foodowych potraw. Aby przyciągnąć klientów prezes Don Thompson zainwestował w reklamę i akcję mającą na celu wypromowanie jednodolarowego menu, w którym znalazły się burgery McDouble i kanapki McChicken.
Kampania promocyjna okazała się strzałem w dziesiątkę. Sprzedaż w amerykańskich punktach sieci otwartych co najmniej od 13 miesięcy w kwartale, kiedy wyemitowano reklamy, wzrosła o 0,3 procent. Wynik zaskoczył analityków, którzy prognozowali spadek sprzedaży o średnio 0,5 procent.
|