|
Wątek:
|
Sindbad nie zawsze uczciwy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 151.75.242.*
|
Data wysłania:
|
2013-01-08 14:19
|
Temat:
|
Sindbad nie zawsze uczciwy
|
Treść:
|
Ten przewoznik wraz z Wactur to jakis jeden wielki zart. W poniedzialek (7.01) mialem wyjechac z Avellino z Placu Liberta do Warszawy o 5:50. Czekalem od 5:30 w wyznaczonym miejscu na busa ktory mial mnie zawiezc do autokaru. Niestety po ponad dwoch godzinach czekania nikt sie nie zjawil. Zaczalem krazyc po placu aby zobaczyc czy w jakims innym miejscu nie ma przypadkiem jakiegos samochodu, ale nie bylo nikogo, ani jednego samochodu. Chodzil tylko jeden pan z psem. Zmarzlem strasznie, pan ktory tak spacerowal podszedl w koncu do mnie i zapytal sie mnie co sie stalo, uzyczyl mi swojego telefonu, poniewaz ja juz nie mialem srodkow na koncie. Gdy dodzwonilem sie do kierowcy zostalem poinformowany iz bus na mnie czekal godzine i byl dookola poobklejany logiem Sindbada i Wactura wiec musialem go zobaczyc, a poza tym on wierzy kierowcy, a nie mi. Moze i bym w to uwierzyl, gdyby na placu byl chociaz jeden samochod, bus czy cokolwiek. Na pytanie co mam teraz zrobic, kierowca sie rozlaczyl. Poza tym gdyby kierowca tam byl to chyba zauwazyl by mnie z walizkami i torbami, bo raczej trudno nie zauwazyc jedynej osoby obladowanej bagazem na placu. Gdy wrocilem spowrotem do domu i zaczalem dzwonic pod numery podane na waszej stronie wiekszosc nie odbierala. Kierowca natomiast wylaczyl telefon. Gdy juz udalo mi i mojej mamie skontaktowac sie z panstwem, Pani powiedziala iz rozwiaze ta sytuacje. Miala zadzwonic za pol godziny lecz nie oddzwonila wcale. Zadzwonilismy po 1,5 h ponownie odebrala inna Pani . Poinformowalismy ja ponownie o zaistanialej sytuacji. Oddzwonila do nas po chwili mowiac iz wierzy kierowcy a nie mi. To przepraszam bardzo, maja panstwo moj telefon, tak trudno bylo zadzwonic? Chyba tak bo nikt sie nawet nie pofatygowal aby po jedna osobe przyjechac busem. Stracilem tylko pieniadze na telefonowanie do panstwa gdzie wszyscy slepo wierza jednej osobie. A ja co mam zrobic? Musze kupic teraz drugi bilet, zalatwiac sobie urlop ponowny w pracy, bo wasza niekompetentna i leniwa firma nie szanuje swoich klientow i ma wszystko gleboko gdzies! Nalezy sie zastanowic nad dzialaniem waszej firmy. Sprawdzajac opinie na innych stronach wiekwszosc jest negatywna. Warunki te nie sa spowodowane zachowaniem pasazerow czy ich wielkimi potrzebami ale tym ze macie ich wszystkich za nic, aby tylko byly pieniadze. Nie polecam nikomu tej firmy! A ja nie spoczne do poki nie odzyskam wszystkich swoich pieniedzy!
|