Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Wezyr Holidays - przeprowadzka
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2012-12-11 10:40
Temat: Wezyr Holidays - przeprowadzka
Treść: Aktualność:
Wezyr Holidays przeniósł swoją siedzibę do nowoczesnego biurowca Adgar Plaza na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro mieści się na 7 piętrze w budynku przy ulicy Postępu 17B.

Touroperator rozpoczął działalność na polskim rynku w 1999 roku i obecnie zatrudnia ponad 200 pracowników, w tym 100 osób w krajach wakacyjnych pracujących jako rezydenci i animatorzy. Nowe biuro o powierzchni około 1100 metrów kwadratowych zapewnia przyjazne, estetyczne i kompletne środowisko pracy. Lokalizacja w centrum biznesowym na Mokotowie umożliwia szybki dojazd do międzynarodowego portu lotniczego Okęcie i centrum miasta, dogodny dostęp do sieci komunikacji miejskiej oraz sąsiedztwo jednego z największych warszawskich centrów handlowych - Galerii Mokotów. Numery telefonów i adresy mailowe pracowników nie ulegną zmianie. Salon sprzedaży na ul. Tamka 38 w Warszawie nie zmienił lokalizacji.

- Potrzebowaliśmy znacznie większego biura, ze względu na rozwój firmy i systematycznie rosnącą sprzedaż. Nasza nowa siedziba jest przestronniejsza i użyteczna, a nowoczesne wnętrze będzie sprzyjać jeszcze lepszej i efektywniejszej pracy zespołu Wezyr Holidays - mówi Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays - Adgar Plaza to budynek przystosowany również do organizacji szkoleń i konferencji, co jest dla nas dodatkowo atrakcyjne przy przeprowadzaniu spotkań, m.in. z siecią sprzedaży - dodaje Ergün.

Obecnie Wezyr Holidays posiada na terenie Polski 9 salonów firmowych i zapowiada otwarcie kolejnych w głównych miastach.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Nowa siedziba Wezyr Holidays [2012-12-14 11:53 31.63.50.*]
100 pracowników w PL + 100 w TR = mega wysokie koszty personalne + kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie za samą dzierżawę itd. Wszystko rozdmuchane do bólu = mega straty. Na miejscu Dyrektora przy takiej rentowności bym się nie chwalił taką efektywnością :( Za kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt milinów (starty rocznie) każdy potrafiłby się tak "rozwijać". Najlepszym przykładem jest TUI Poland. Oni przy swoim "rozwoju" przyznają się chociaż, że od kilku lat mają straty przekraczające rocznie kilka, a nawet kilkanaście milionów zł. Klasyczny przykład baniek... Ciśnienie mają już chyba wysoko podniesione. Szkoda tej ogromnej kasy, bo już chyba nigdy nie odrobią takich strat, ale zobaczymy ile jeszcze można... Gratulacje! odpowiedz »

Nowa siedziba Wezyr Holidays [2012-12-11 10:40 81.219.66.*]
Zeby sie nie przekrecili od tych ""sprzedazy odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij