|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.133.159.*
|
Data wysłania:
|
2008-01-10 11:58
|
Temat:
|
ITAKA- proszę o opinie!
|
Treść:
|
Właśnie wróciliśmy z Kuby. Czujemy się oszukani. Miał być hotel 4* a faktycznie wg norm najwyżej 2+*, nie poinformowano nas, że to może były kiedyś 4* kubańskie. Hotel zapyziały, obsługa bardzo słaba jakby za karę pracowano, basen stary brudny, jedzenie podłe. Cała grupa polaków ok. 60 sób podobnie oceniła ofertę Itaki. Rezydentki nawt 5 minut bym nie zatrudnił nic ponad minium minimorum, był to nasz kolejny pobyt na Kubie i wiemy jaki może być serwis w 4* hotelu, po świecie podróżujemy wiele lat. Czarter "Air italia polska" słabiutki. Jena herbatka i kawa w cenie na 11 godz. lotu, na śniadanie w drodze powrotnej kawałek zimnej pizzy, obsłudze pasażerowie "przeszkadzali w pracy" , jak najdalej od Itaki, Triady, Rainbow Tours bo się rozczarujecie
Stanisław
|
Odpowiedzi:
ITAKA- proszę o opinie! [2008-08-23 11:19 81.219.244.*]
szukamy poszkodowanych przez biuro Itaka , będziemy walczyć o swoje ! poszkodowany podaje e-meila raf32@op.pl odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! oszukane ceny [2008-10-07 18:52 83.9.105.*]
wybieramy się z itaka na kube 14 osób i jeszcz przed wylotem mamy problemy. z kwoty 12120,00 na dwie osoby zrobila się kwota 13200,00 kto chce leciec z itaka niech nie liczy na ich uczciwość. ps sprawa jest u rzecznika konsumenta jezeli bedzie nasz racja dam znac barbara z mrągowa odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-07-03 23:41 78.154.90.*]
Cześć!Wykupiłam wczasy w sierpniu do Turcji do hotelu Tensel Beach****. Czy ktoś mi coś więcej powiedziec o tym hotelu? mona odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-07-22 22:01 83.27.235.*]
Byłam w tym hotelu z rodziną we wrześniu 2007. Gdyby hotel był oznaczony jako 3* nie czepiałabym się niczego. My i tak mieliśmy szczęście bo trafiliśmy do pokoju dość dobrze utrzymanego. Inni mieli w łazience po każdej kąpieli wodę po kostki. Opisany w ofercie balkon jest malutki - to właściwie miejsce do suszenia ręczników. Czystość hotelowych ręczników pozostawia wiele do życzenia a sprzątanie pokoi najczęściej jest wirtualne. Jedzenia dużo ale dość monotonne. Na stołówce (ta nazwa lepiej pasuje niż restauracja) kilka kotów, które tylko czekają (albo i nie) aż klient odejdzie na chwilę od stolika i traktują jedzenie pozostawione jak własne - fakt, że w dużej mierze to wina wczasowiczów. Drinki dla Polaków podawane są w kubkach plastikowych, wielokrotnego użytku a dla innych nacji w szklanych - niby drobiazg ale czasem denerwuje. Piękny ogród, który był w ofercie, już chyba trzy lata temu został sprzedany. W opcji all leżaki i parasole na plaży bezpłatne ale już materace jak najbardziej płatne. Podczas naszego pobytu wczasowicze byli tak mocno wkurzeni na tzw. całokształt, że ponoć przyjechał przedstawiciel (chyba wyższej rangi) Itaki z Polski. Podsumowując - wyjazd nie był katastrofą ale jak wspomniałam na początku hotel zasługuje na max. 3*. Plaża niezbyt czysta (chyba jak każda w Turcji) ale za to woda czyściutka i ciepła (w basenie też). Rozrywka dla wszystkich pokoleń na dobrym poziomie i do późnych godzin nocnych. W tureckim biurze turystycznym jest zatrudniona rewelacyjna młoda dziewczyna z Warszawy (chyba Kasia), która pilotuje różne wycieczki dla Polaków - z całego serca życzę abyście ją spotkali, bardziej kompetentnej pilotki nie spotkałam. Zuzanna ze Świdnicy odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-04-02 13:27 217.99.216.*]
Ja też byłam z itaką na kubie grudzień 2007- styczeń 2008 hotel tuxpan niech was bóg broni przed tym biurem hotel z epoki gomółki nigdy nie sprzątany obsługa ma w nosie klientów basen miał być- był o głebokości 120 cm wszędzie brudno śmierdzi stęchlizną jedzenie okropne zimne ciągle to samo na śniadanie obiad i kolację pilotki nie umiały nic załatwić nie wiedziały jak interweniować w hotelu po złożeniu reklamacji biuro odpowiedziało że nie widzą niedotrzymania warunków wyjazdu wg nich wszystko było jak trzeba oszuści podobno zawsze tak odpisują nasi znajomi byli z nimi na krecie to mieszkali w piwnicach okna połówki wychodziły na mur obok hotelu i nic się nie dało zrobić reklamacji oczywiście nie uznali z nimi trzeba do sądu wtedy zwracają część kosztów bo muszą - wyrok sądu ela 7 odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-02-14 23:18 83.11.90.*]
no to ładnie a ja lece 24 z itaką:( odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-01-20 03:13 91.189.143.*]
Wróciliśmy właśnie z Brazylii - (pobyt w hotelu Praia das Fontes) - i również czujemy się oszukani. Sam hotel jest o.k., jedzenie pyszne, ale pokoje nie zasługują na więcej niż 2 gwiazdki (ciemne nory, zawilgocone, chyba nigdy nie odgrzybiana klimatyzacja, karaluchy). Lot do Brazyli to koszmar mieliśmy prawie 20 godzin!!! opóźnienia i traktowano nas jak bydło. Najpierw przesunięto wylot z 11.00 na 21.00. Potem z 21.00 na 24.00. A dopiero o 1.00 w nocy zapakowali nas do samolotu i czekalismy tam jeszcze do 4.00 zanim wystartowaliśmy. Międzylądowanie było na Zielonym Przylądku i tam kolejne 4 godziny czekania. Oczywiście nie było to spowodowane złymi warunkami pogodowymi bo pogoda była idealna. Itaka podpisała od stycznia umowę z linami Capo Verde i to jest ich porażką. Opóźnienia są regularne. Kolejna grupa po tygodniu miała opóźnienia ponad 36 godzin!!! Po licznych awanturach powrót był w miarę dobry - tylko:) 3 godziny opóźnienia. A potem okazało się, że wszystkie wycieczki które są w ofercie w katalogu na miejscu są o 100% droższe!!! Więc musielismy zrezygnować z większości wycieczek, a po odbyciu jednej do Canoe Quebrada z naszą rezydentką Tatianą Cichowską, zrezygnowaliśmy również z innych i pojechaliśmy na nie z taksówkarzem lub z bardzo sympatycznymi brazylijczyami oferującymi swoje usługi na plaży. Rezydentka nie wie o Brazylii kompletnie niczego, a na dodatek bezszczelnie kłamie i próbuje wyłudzić pieniądze na każdym kroku. Kompletnie niczego nie potrafiła załatwić. Jednym słowem Brazylia z Itaką okazała sie porażką!!! odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-04-05 14:12 83.13.172.*]
Byliśmy w Brazyli w Praia das fontes w lutym 2008r. i właśnie po takich opiniach strasznie negatywnie nastawiliśmy się do tej wycieczki ( opłaciliśmy ją wcześniej a na podobne to powyższej opini trafiliśmy później ). Samolot miał jedynie dwugodzinne opóźnienie ( na innych wycieczkach i przelotach prawie zawsze było podobnie ) , przelot - faktycznie męczący, ale wynikało to z 12 godzinnego lotu a nie z winy samego samolotu. Na miejscu wszystko było doskonale zorganizowane ( odbiór z lotniska i transfer na miejsce ) . Rezydentka Pani Tatiana okazała się bardzo miłą osoba ( przez takie opinie w interneciebyliśmy do niej bardzo negatywnie nastawieni ) i wszystko co potrzebowaliśmy załatwiała nam bez żadnego problemu. Wycieczki miały dokładnie taką samą cene jak w katalogu ( ale faktycznie lepiej było korzystać z wycieczek oferowanych na plazy u miejscowych - kwoty były podobne z tym ze podawane w miescowej walucie a nie w dolarach - wiec tańsze o połowe ) . Jeśli chodzi o pokoje to faktycznie nie są na poziomie czterech gwiazdek ( maksymalnie trzy ) . Sam hotel , otoczenie , plaża i sama miejscowość - wspaniałe . Wyjazd też bardzo udany. Już podczas lotu do Brazyli widać było strasznie niezadowolone starsze panie dla których " obsługa w samolocie jes niemiła i beznadziejna " , potem w hotelu - który w końcu jest na odludziu i w ofercie jest on tak dokładnie opisany -" jest brak atrakcji i za spokojnie " , jedzenie :" zimne przekąski są za zimne " idt... Chciałbym wszystkich przestrzec przed czytaniem takich opini : Nasz wyjazd był bardzo udany i nie miałem jakichkolwiek zastrzeżeń do biura podróży ( nie twierdze, że zawsze bede korzystać z ich usług, ale wg mnie są biurem bardzo konkretnym i rzetelnym ) . Jak juz wcześniej opisałem chciałem nawet zrezygnować z wycieczki właśnie dlatego ze czytałem opinie ludzi którzy narzekają na dosłownie wszystko. Jestem przekonany , że gdy takie osoby pojada na kolejną wycieczke to znowu bedzie wielkie narzekanie - " Tu jest beznadziejnie , a w na wycieczce w Brazyli to było wszystko wspaniale a tutaj taka lipa " . Do dnia dzisiejszego jestem wkórzony na osoby piszące takie bzdury , bo przez takie beznadziejne opinie przed samym wyjazdem upewniłałem się , ze nasz wyjazd okaże sie tylko straconym czasem i stratą pieniędzy. Wojtek odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-04-05 14:35 83.3.80.*]
dziEki za słowa otuchy bo też jestem przerażona tym co ludzie wypisują a już zapłaciłam zaliczkę na wyjazd w sierpniu do Turcji z ITAKĄ odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-07-31 14:49 84.198.40.*]
Podzielisz sie ze mna opinia po powrocie? ja co prawda jade dopiero we wrzesniu ale chcialabym wiedziec na co sie szykowac pozdrawiam odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-04-05 19:59 83.143.40.*]
ja również wybieram się z rodzinką do Turcji i machnęłam ręką już na opinie wszystkich niezadowolonych-takich nigdy nie brakuje...może faktycznie pechowo trafili...ja przed rezerwacją dokładnie sprawdziłam opinie o zarezerwowanym przeze mnie hotelu i okolicy w której się znajduje...a wpadki organizacyjne...no cóż trafiają się nawet najlepszym biurom podróży...szkoda tylko że jedna osoba niezadowolona dopisuje się w odpowiedzi do kilkunastu postów wyolbrzymiając w ten sposób negatywny wizerunek Itaki. odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-05-14 13:54 91.90.78.*]
brak obsługi rezydenta w czasie pobytu to norma nie od dziś albo za mało zapłaciliśmy rezydenci z innych krajów Francji i Rosji na miejscu 24h a Polaków dalej traktują jak maszynkę do wydawania kasy,opieszałość dopiero na drugi dzień pojawiła sie pani na dwie godziny i wyjechała do innych ośrodków,mało rezydentów i z profesjonalizmem obsługi daleko do innych biur,chyba że mieliśmy pecha dzięki pozdrawiam. odpowiedz » ITAKA- proszę o opinie! [2008-01-26 22:41 83.20.217.*]
Witam, wczoraj wróciliśmy z wycieczki "2 kontynenty" Brazylia - Wyspy Zielonego Przylądka. Pomijam standard pokoi, faktycznie spodziewaliśmy się czegoś więcej, ale to nie było w naszym wyjeździe najistotniejsze. Jedzenie i brazylijska obsługa idealne, bez zastrzeżen, natomiast beznadziejność, organizacji biura Itaka oraz wyjątkowa bezczelność i cwaniactwo rezydentki Tatiany Cichockiej przerosła nasze wyobrażenia. Wzrost cen za wycieczki fakultatywne w stosunku do cen katalogowych nawet do 100 % (marży???) Po krótce: Wylot z Warszawy: planowany o 11.00, faktyczny o 18.30. Dopiero w Warszawie na lotnisku dowiedzieliśmy się o międzylądowaniu, w biurze zapewniano nas o locie bezpośrednim. Międzyladowanie na Przylądku: uwięzieni pół nocy na lotnisku, bez zainteresowania kogokolwiek (dodam tylko, że tam nie działają telefony komórkowe, więc nie bylo możliwości powiadomienia bliskich) Około 4 nad ranem zaczeto nas rozwozić po hotelach w całym mieście. Pobyt bez wizy, burdel straszny. Dodam, że pechowcy otrzymali pokój dopiero o 8 rano... Wylot z Przylądka o 18.00 nastepnego dnia. Kiedy zmęczeni dotarliśmy w końcu do Brazylii okazało się, ze nie ma nas na liście gości hotelowych. Wspomniana wczesniej pani Tatiana "załatwiła" nam paskudną norę, bardzo odbiegającą standardem od pokoi naszych wspołtowarzyszy. Kłótnia o pkój trwała 2 doby. Nasi znajomi za widok na ocean zdecydowali sie dopłacić 4 tys. zł i dostali norę tuż obok nas z widokiem na piękny, wysoki mur oddalony od okna o jakieś 6-8 metrow. Po krótce Przylądek: Karaluchy gigantyczne, w pokojach smród i brud, zagrzybiona klimatyzacja, jedzenie bardzo marne (wersja all inclusive baaardzo ograniczona), obsługa niemiła, rezydentka Agnieszka Domagała sztukę zamydlania oczu opanowała do perfekcji, choć przynajmniej wiedzę z zakresu wysp ma niemałą. REASUMUJĄC: Warto zwiedzić oba miejsca, poznać kultury, krajobrazy, kawałek historii, polecamy, ale nie z ITAKĄ!!! Dodam, że nie było w naszej grupie nikogo, kto nie deklarowałby pożegnania się z tym biurem. I na koniec: planowany wylot z Przylądka 1:20 w nocy, rzeczywisty 2:20, a pokoje musielismy opuścić juz o 12 w południe, także ostatni dzień na walizkach w recepcji. Tym bardziej nam przykro, że zdecydowaliśmy się na ITAKĘ, bo była to nasza podróz poślubna, żadna rekompensata nie zmieni naszych odczuć. APELUJĘ DO PRACOWNIKÓW BIURA ITAKA O RZETELNE INFORMOWANIE SWOICH KLIENTÓW. Kłamstwo ma krótkie nogi. odpowiedz »
|