|
Wątek:
|
Google w Zakopanem - walka z oszustami
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-12-08 20:28
|
Temat:
|
Google w Zakopanem - walka z oszustami
|
Treść:
|
Aktualność: Dzięki akcji, która odbędzie się w Zakopanem w dniach 7 - 9 grudnia 2012 roku, miasto we współpracy z Google ma szansę stać się najlepiej widocznym Polskim miastem w internecie. Ponadto współpraca pomoże Stolicy Polskich Tatr rozprawić się z oszustami, którzy naciągają turystów oferując im noclegi w nieistniejących pensjonatach.
Celem przedsięwzięcia jest stworzenie użytecznej i kompletnej mapy Zakopanego, w której zostaną uwzględnione informacje o prosperujących w regionie przedsiębiorcach. Chodzi tutaj między innymi o osoby posiadające bazę noclegową, jak również atrakcje turystyczne, na przykład górskie trasy turystyczne.
Teraz, każdy turysta, którego zainteresowała dana oferta noclegu w Zakopanem, będzie miał możliwość zweryfikowania wszystkich informacji na mapach Google.
Każdego roku, szczególnie w okresie przedświątecznym, jak grzyby po deszczu wyrastają w internecie oferty noclegów. Autorami niektórych z nich są zwykli oszuści. W rzeczywistości pensjonatów, w których mają mieścić się oferowane pokoje w ogóle nie ma. Turyści wpłacają na poczet rezerwacji zaliczkę, która oczywiście wędruje do kieszeni oszustów. Konta bankowe otwierają dla nich podstawione osoby. W tym roku policjanci trafili do tej pory na pięć tego typu fałszywych ofert.
W dniach od 7 do 9 grudnia wszyscy przedsiębiorcy, którzy zechcą wziąć udział w akcji skorzystają w Zakopanem z pomocy specjalistów z Google'a i założą wizytówkę swojej firmy na mapach internetowych. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej www.internetowarewolucja.pl/zakopane.
Przedsięwzięcie jest elementem akcji edukacyjnej - Internetowa Rewolucja, która została skierowana do małych i średnich firm. W jej ramach, przedsiębiorcy mogą nieodpłatnie zarejestrować swój adres internetowy, stworzyć pierwszą stronę www swojej firmy, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci, a także zdobyć więcej informacji o obecności online oraz efektywnym wykorzystaniu sieci w ramach własnej działalności.
|