|
Wątek:
|
Jak podnieść poziom satysfakcji - oto jest pytanie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.150.70.*
|
Data wysłania:
|
2012-11-29 14:13
|
Temat:
|
Oczywista oczywistość w PKP
|
Treść:
|
No to w PKP norma. Utylizować szmal jak najszybciej bo może braknąć. Tylko pytanie: która spółeczka zleciła badania???. PKP ( Polskie Koleje Państwowe) takie pojęcie raczej juz nie istnieje. Zaraz po badaniu zarzady spółek i zwiazki zawodowe winny wyjechać na szkolenie/ sympozjum na temat jak podnieść jakośc usług. Polecam Karaiby może Nowa Zelandia. Jakość usług powinna się znacząco podnieść. Na szczęscie ja zarzuciłem już kontakt z koleją. Korzystanie z jej usług grozi kalectwem lub śmiercią.
|