|
Wątek:
|
biuro O.I.S. proszę o opinie?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.255.77.*
|
Data wysłania:
|
2012-11-13 19:30
|
Temat:
|
zmiana miejsca wyjazdu - zwrot kosztów
|
Treść:
|
My równiez doświadczyliśmy zmiany miejsca wyjazdu. Oczywiście po mailu brak kontaktu z obsługa biura, żaden telefon nie odpowiada. Zwróciliśmy się mailem o zwrot kosztów podróży na miejsce wyjazdu i oczywiście bilet powrotny, tez zero kontaktu. Obecnie z utęsknieniem oczekujemy na odpowiedż na oficjalne pismo. O sprawie poinformowaliśmy Rzecznika Praw Konsumenta i Krajową Izbę Tueystyki (choć OIS nie jest jego członkiem). Następnym krokiem będzie pismo przedprocesowe. UPARLIŚMY SIĘ I NIE ODPUŚCIMY. Jeśli są odoby chętne do walki z OIS to można złżyć pozew zbiorowy. Potwierdza się opinia jednego z internautów - dopóki nie zgarną kasy to są do usług 24 h na dobę. Kasa jest u nich zapomnijcie o jakimkolwiek kontakcie. Szczytem było spóźnienie 2 godzinne autobusu w Katowicach. Przez godzinę próbowaliśny dodzwonić sie na jakikolwiek telefon lącznie z podanym jako alarmowy. Po godzinie przyszedł sms z informacją, że jest jakaś kontrola pojazdu i spóźnienie jeszcze wzrośnie. Oczywiście telefon alarmowy był u kierowcy, który miał wszystko daleko i głęboko. Nigdy więcej, podróż to jeden wielki horror
|