|
Wątek:
|
Polska - Feel Invited
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.67.131.*
|
Data wysłania:
|
2012-11-05 13:32
|
Temat:
|
Nieudolna promocja Polski za granicą
|
Treść:
|
Wg obecnych rankingów CNN jest oglądana codziennie w USA przez niewiele ponad 200 tys. widzów. Oznacza to, że śledzi ją w 308-milionowych Stanach mniej niż jeden Amerykanin na tysiąc mieszkańców. To jedna z wielu decyzji Polskiej Organizacji Turystycznej, która świadczy o oderwaniu się prezesa Rafała Szmytke i jego ludzi od rzeczywistości. Praktycznie zamarła współpraca z biurami turystyki przyjazdowej i hotelarzami. POT zamiast promować polską turystykę zajął się produkcją lepszych i gorszych filmików, które idą później na półkę. Poszły na to dziesiątki milionów złotych ze środków unijnych a ich beneficjentami były powiązane ze sobą firmy producenckie. Paru pracowników może coś powiedzieć na temat odpowiednio przygotowanych przetargów. Byłby to bardzo wdzięczny temat np. dla CBA jak zmarnotrawiono ogromne kwoty przy zachowaniu rygorystycznej poprawności w dokumentach. A dlaczego wybrano CNN, która już bankrutuje /nie mylić z CNN International dość popularną w krajach trzeciego świata/? Bo warszawski przedstawiciel handlowy tej stacji dysponuje niezwykle przekonywującymi argumentami! PR-owiec
|