|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 82.115.68.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-25 22:29
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Dolaczam sie do grupy osob niezadowolonych z wyjazdu z tym biurem. Bylam na wakacjach z rodziną koncem sierpnia na Rodos, wylot z Katowic zostal oczywiscie przesuniety w ostatniej chwili o kilka godzin. Hotel w porzadku, wyzywienie rowniez, natomiast sam powrot sprawil ze wiecej nie wyjade z tym biurem. Czekalismy na walizkach od godziny 11 przed poludniem, a wyjazd z hotelu na lotnisko byl okolo 3 nad ranem dnia kolejnego. Koczowalismy na sofach obok recepcji. Pani rezydent (p. Ania) albo nie odbierala telefonow, albo zbywala rozmowę i nie potrafila wytlumaczyc faktu ze przyslugiwalo nam 7 dni i 7 nocy podczas gdy wykorzystalismy 6 nocy. Po przewiezieniu na lotnisko spotkalismy turystow ktorzy byli zakwaterowani w innym hotelu, poniewaz bardzo sie awanturowali zostali autokarem przewiezieni na te ostatnia noc do hotelu Louis Collossos. Natomiast osoby zakwaterowane w Collossos najpierw otrzymaly informacje ze moga dokupic jedna noc za 60 euro, a w ostatniej chwili pozostawiono ich w pokojach dotychczas zajmowanych. Reklamacja zlozona po powrocie w Itace zostala zalatwiona odmownie. Nie rozumiem dlaczego nie dba sie o klienta, przeciez to oczywiste ze kolejny raz pojedziemy z innym biurem, bardziej rzetelnym.
|