|
Wątek:
|
Jak Neckermann kusi agentów?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.73.28.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-19 10:07
|
Temat:
|
Uwaga Agenci: Rusza II edycja Neckermannii
|
Treść:
|
Paradoksalnie, nie jest to dobra, przynajmniej dla agentów, wiadomość. Touroperatorzy, przecież Neckermann nie jest pierwszy próbują "przekupić" pracowników agentów, zeby sprzedawali ich wycieczki, a nie konkurenta. To,że konkurent ma czasami, lepszy program prowizyjny dla agencji, albo np. tańszą i ciekwszą ofertę dla klienta, nie zawsze zwycięża. Z reguły im lepszy program lojalnościowy dla sprzedawcy, tym gorsza prowizja dla biura które zatrudnia tego sprzedawcą. Coś za coś. Przy dzisiejszej polityce touroperatorów wobec swoich agentów, tylko ich przemyślana i sterowana polityka sprzedaży pozwoli zarobić na czynsze, płace pracowników, reklamę i ... ewentualny zysk dla właściciela. itp. Bogdan Wieczorek - Supertour
|