|
Wątek:
|
Ecco Holiday ogranicza korzystanie z czarterów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.5.76.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-09 16:43
|
Temat:
|
Nowa strategia Ecco Holiday
|
Treść:
|
czy komukolwiek, kiedykolwiek ET potwierdzilo cene na egzotyke ze strony internetowej/systemu rezerwacji? zawsze mialam min. 500 pln/os. wiecej; bo komus sie nie chcialo zaktualizowac informacji na stronie; bo dopiero kiedy robisz rezerwacje, ET zaczyna szukac biletow lotniczych. Moze niech ET skupi sie juz wylacznie na organizacji konferencji w Łebie czy jakims Sopocie dla kolegow i znajowych ze skokow albo wypoczynku na mazurach w ramach FWP a wycieczki zagraniczne zostawi komus, kto sie na tym zna i szanuje czas Klientow i agentow?
|
Odpowiedzi:
Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-12 16:29 83.19.133.*]
Największy problem polega moim zdaniem nie na tym, że Ecco potwierdza cenę dopiero po założeniu rezerwacji, bo to racjonalne postępowanie w sytuacji kryzysowej. to że szukają dopiero biletu ok. tylko dlaczego nie ma o tym informacji np.w Merlinie - oferta nie jest przedstawiana jak na zapytanie, tylko oznaczona zielonym ptaszkiem. w ich systemie też nie jest oznakowana jako na zapytanie. Klient i agent nie mają żadnych przesłanek ( poza lakoniczną informacją w ważnych informacjach gdzies na stronie ecco) , ze cała oferta jest na tzw. potwierdzenie. Klient i agent nie ma nawet na umowie żadnej informacji,że klient może zrezygnować z oferty, gdyby okazało się, że potwierdzenie jest droższe. takie informacje powinny znajdować się na widocznym miejscu w systemie, przed założeniem rezerwacji, a potem na umowie. kolejna sprawa bulwersująca, ani w opisie oferty , ani na umowie, klient nigdzie nie ma napisane, że rezerwacje na przeloty są dokonywane oddzielnie dla każdego uczestnika . uczestnicy często lecą oddzielnie, bez opiekuna ze strony biura. Dowiedziałam się o tym jak. miałam kilka osób - najpierw kupiły 3 koleżanki, potem doszły jeszcze dwie. okazało się że te dwie lecą oddzielnie. byly to starsze panie, leciały do Indii i zrobiła się panika, że lecą oddzielnie, że lecą przez pilota. a jak one sobie poradzą itd. bo wyjazd był do Indii.Chciały rezygnować. ja wydzwaniałam do Ecco, oczywiście jak w Itace bardzo wątpliwie przyjemne koleżanki z dzialu obslugi agenta - PORAŻKA. no i ostatecznie ja miałam ponieść koszty ewentualnej rezygnacji klientek, bo przecież ponoć wiadomo o tym, że klienci na egzotykę latają każdy oddzielnie.Te wszystkie ważne informacji powinny znaleźć się na umowie , a wcześniej w systemie rezerwacyjnym , bo są to ważne warunki realizacji imprezy. czy Wy też mieliście podobne problemy, a może jeszcze gorsze? odpowiedz » Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-13 22:21 217.97.175.*]
Ja miałam tez taką sytuacje w tym roku, leciała starsza pani sama- też pojęcia nie miałam o tym, ze i podczas wylotu i przesiadek będzie sama. Jednakże dopisało mi szczęście i akurat przypadkiem dopisało się na ten przelot kilka osób i również przypadkowo akurat leciał z nimi pilot. Boje się pomyśleć co by było, gdyby jednak tego szczęścia przypadkowego nie było.... odpowiedz » Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-09 17:24 212.67.156.*]
tak, mi i to nie raz. to oferta na potwierdzenie, więc nie rozumiem, skąd zaskoczenie. widac faktycznie rzadko ich sprzedajesz... w chinach są bezkonkurencyjni odpowiedz » Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-09 17:58 83.5.76.*]
nadal macie pieniadze na platne wpisy na forach? czy dla zabicia czasu... z braku zainteresowania Klientow oferta ET, ta na zapytanie oczywiscie? odpowiedz » Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-10 10:58 37.47.175.*]
Panie Baszczyński skąd tą zajadłość? :))))))))))) odpowiedz » Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-10 23:34 83.243.105.*]
Drogie TUR INFO usuwajcie takie wpisy... Desperatów plujących jadem aż nadto jest na tych forach. Napijcie się ludzie melisy, albo zrezygnujcie z tej branży i śpijcie spokojnie. odpowiedz »
|