|
Wątek:
|
TUI pomija agentów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.178.126.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-01 20:22
|
Temat:
|
TUI pomija agentów
|
Treść:
|
Agenci powinni zaprotestować i solidarnie przestać sprzedawać TUI, Itakę, Rainbow i kto tam się jeszcze ostał. W ramach protestu nie sprzedawajcie żadnych wycieczek prze miesiąc, albo lepiej przez dwa miesiące. Klienci pójdą do biur własnych touroperatorów i do agencji już nigdy nie wrócą.
|
Odpowiedzi:
TUI pomija agentów [2012-10-01 21:34 87.207.21.*]
Sarkazm mierny! Nawet nie masz pojęcia , ile czasu poświęcamy danej ofercie i klientom. To cięzka praca, niekiedy nisko płatna.Ale to dzięki nam agentom mają tę bazę i gotowych klientów. My pracując lata , nie mieliśmy narzędzi w postaci rabatów. Pracowaliśmy uczciwie , a firmy touroperatorskie, no cóż idą na łatwiznę. Bez rabat ów nie potrafią sprzedać swojej oferty :)))))) Na wstyd już za późno, honor , a który ma honor????? Sami niszczą wizerunek branży turystycznej, nie mają pojęcie o turystyce, siedzą i śledzą tylko tabelki , które pokazują dno. Ale co tam, branża, co tam Dzien Turystyki....????? to tylko tytuł , stołek najwżniejszy :) ale czy tyłek nie piecze....????? odpowiedz » TUI pomija agentów [2012-10-02 11:01 95.48.207.*]
Całkowita racja- nasz czas, doświadczenie a oni zbierają laury. To my AGENCI dogadzamy najbardziej wymagającym Klientom dwojąc się i trojąc żeby dopasować odpowiednią ofertę. Pilnujemy godzin przelotu, wszelkich zmian w opisach oferty, która nie rzadko znacznie różni się od wersji katalogowej. Wymaga się od nas odpowiedniego obrotu a tym czasem zabiera Klientów sprzed nosa. TUI przyjęło zasadę ZYSK ZA WSZELKĄ CENĘ. Za dostarczenie Klientów na tacy powinni być wdzięczni, ale Prezes woli dać obuchem w łeb. Nic by nie szkodziło żeby zapoznał się z zasadami lojalności i wzajemnej współpracy. odpowiedz »
|