|
Wątek:
|
Nowe fakty na temat lądowania kpt. Wrony
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.238.170.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-24 10:36
|
Temat:
|
Lądowanie bez podwozia na Okęciu
|
Treść:
|
Wg wtedy podawanych informacji bezpiecznik odpowiedzialny między innymi za zwolnienie zaczepów awaryjnego wysuwania podwozia (spada 'samo', pod swoim ciężarem i rygluje się) został wyłączony przez przypadek - torbą, nogą itp. Ten bezpiecznik jest przy samej podłodze, z boku i nie jest łatwo widoczny. Problem pojawił się podczas fabrycznej procedury sprawdzającej konfigurację awaryjnego wysuwania podwozia, która nie uwzględniała sprawdzenia tego bezpiecznika. Inną sprawą jest wyciek płynu hydraulicznego, czego przyczyna nie była podana i stąd wzięła się konieczność awaryjnego wysunięcia podwozia.
|