|
Wątek:
|
Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Austrii
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.187.118.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-21 12:03
|
Temat:
|
sindbad
|
Treść:
|
Z przykrością dołączam się do negatywnych opinii na temat firmy Sindbad zawartych na forum. Z reguły jestem bardzo wyrozumiała klinetką-nie narzekam, gdy autobus się spóźnia z przyczyn niezależnych od kierowcy, odnosze się z szacunkiem do pracowników.
Niestety nie można tego powiedzieć o pracownikach Państwa firmy. W szczególności mówię o Pani pilot Małgorzacie, która najwidoczniej wyuczyła się na szkoleniu określonych regułek i powtarza je bez zrozumienia nie słuchając klienta. W dodatku kieruje personalne uwagi w stronę klientów, dając do zrozumienia, że klienta ma w głębokim poważaniu. W efekcie klient znajduje się w stytuacji w której czuje sie jakby firma sindbad robiła mu "łaskę', że wogóle raczy go zabrać na pokłąd (za jedyne 300zł!). Ja zdecydowanie nie śmiałabym wymagać od państwa uśmiechu/miłej obsługi a jedynie PROFESJONALIZMU. Pozdrawiam i radzę lepiej dbać o nowych klientów, bo 'starzy' już się na Państwa firmie poznali(chyba, że nie wszycy mieli przyjemność trafić na taka obługę).
|