|
Wątek:
|
Telefon milczy - kolejni klienci na lodzie?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.31.189.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-11 13:58
|
Temat:
|
Uwaga na HappyFLY.pl
|
Treść:
|
masz małe doświadczenie i tyle. Akurat Air France zostawia ludzi w Paryżu (przy rejsach przesiadkowych) az miło. Przy następnej podróży być może zostawi Ciebie i Twoją rodzinę (z żoną, która juz nie będzie taka miła) i będziecie tkwić w kilometrowej kolejce do prebookingu.Tymczasem klient agenta, zadzwoni i z "palca" zostanie przebukowany na inny rejs.Ale tojuz inna bajka, o której nie masz zielonego pijęcia ..
|
Odpowiedzi:
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 19:49 87.207.21.*]
brawo!!!! odpowiedz » Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 16:49 37.209.134.*]
Akurat w Paryżu przesiadałem się jeżeli dobrze pamiętam 9 razy w rejsach międzykontynentalnych. Raz trafił się overbooking i dzięki temu lecieliśmy do NYC biznesem. Załatwił to za mnie personel naziemny w gate. Podobnie z powrotem (akurat to była taka "pechowa" wyprawa, ze był problem w obie strony). Dzień przed wylotem dostałem od AF maila, że zmieniono mi lot z JFK na CDG 21 na 19-tą. Wykonałem telefon do biura AF w W-wie, potwierdzili mi to i po prostu 2 godziny wcześniej pojechałem na lotnisko. A co do przebukowania to nie rozbawiaj mnie. Od tego jest personel na lotnisku żeby to dla mnie zrobić. Tylko trzeba znać język. I na tym w większości wypadków bazujecie - że ludzie nie znają języka i boją się załatwiać cokolwiek sami. Po to mam również tablet by być w stanie zrobić dokładnie to co ty z biura przez internet. Tak więc nie strasz, bo takich argumentów to możesz używać w stosunku do tych, którzy najdalej wybrali się do Egiptu czarterem. Ktoś kto jeździ po świecie i zna języki zabije cię śmiechem tak jak ja teraz. odpowiedz » Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 18:16 83.31.189.*]
ty naprawdę nie jesteś zorientowany, agenci działają w systemie rezerwacyjnym, a nie tak jak Ty via internet, a na lotnisku (choc powinni) wcale tak nie przebukowują i nie "wożą" biznesem jesli bilet masz w economy (szczególnie jeśli kupujesz via internet). Z tego co piszesz wynika bardzo wyraźnie, że kompletnie nie masz pojęcia o branży, zrobiłeś sobie kilka rezerwacji i myslisz, że wiesz wszystko, a tak naprawdę jesteś tylko zarozumiały i zapewniam, że dostaniesz jeszcze kopniaka .... i to bolesnego odpowiedz » Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 18:46 193.239.80.*]
Właśnie twoja wypowiedź dowodzi tego, że na wykonywanym przez siebie zawodzie znasz się jak świnia na gwiazdach. Przenoszenie do biznesu w przypadku overbookingu zdarza się jak najbardziej i właśnie mnie coś takiego (szkoda, że tylko raz) trafiło się jak najbardziej. na lotnisku jak najbardziej "przebukowują", bo zgodnie z prawem EU mają taki obowiązek. Jeżeli nie są w stanie przebukować muszą dać hotel i odszkodowanie (pomijam tu sytuacje skrajne jak zamknięcie lotniska z powodu np. śnieżycy czy pyłu wulkanicznego - wtedy wiadomym jest, że nie pomogą wszystkim bo i jak?). Twoje wpisy dowodzą, że najbardziej "zaawansowanym" przewoźnikiem z jakim się zetknąłeś jest Wizz, który faktycznie po odprawie zwija kramik i ma PAX w dupie. Przestań się wypowiadać, bo tylko śmiech wzbudzasz... odpowiedz » Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 15:32 83.9.166.*]
Po co mu "rozjaśniasz"? niech jeździ i na własną rękę. Przejedzie się i nie będzie miał inaczej myślących i czyniących za naiwnych. Ale to są ludzie z wytartymi czołami i tak w przypadku kłopotów udają się do biur(agentów) po radę. TM odpowiedz »
|