|
Wątek:
|
Kolejne biuro podróży ogłasza upadłość
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.219.90.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-04 16:08
|
Temat:
|
Filiz Tour ogłasza upadłość
|
Treść:
|
a ja w ubieglym roku zaufałam i 18 osob szczesliwie odbyło 7 dni z Kapadocją .Ale własciciel sam widzial co sie dzieje, chcial dobrze, wydawało mu sie ze z Gruponnem da rade , jak zabrnal a oni ciagneli jeszcze bardziej zaniżając cenę, dla mnie to wlasnie taki Amber Gold żerujacy na innych małych, pracowitych biurach hotelach, osrodkach spa i nie tylko.Ze zdziwieniem usłyszałam informacje od znajomej, która pochwaliła sie,ze była 5 dni z kilkoma kolezankami ( 10 osób) na wyjeździe w hotelu ze spa za 220,00 czyli 44 pln za dzien z pobytem wyzywieniem i zabiegami spa, wiec pytam gdzie są realia cenowe i kto do tego dokłada?Moze kolejna afera bedzie dzialalnosc Grupponu i kto pozwala na takie praktyki fryzjer za 15,00 i inne tego rodzaju usługi!!!Dziwie sie tylko, ze Filiz ktory miał dobre programy tak dał sie zamanipulowac!chytry 2 x traci ale takich firm z obcym kapitałem którym zwraca sie podatek VAT jest wiecej.I to jest horror! Są równi i równiejsi?To co w tej chwili dzieje sie na rynku turystycznym to walka hien, bezwzględna i krwiożercza.A ofiary to my
|
Odpowiedzi:
Filiz Tour ogłasza upadłość [2012-09-05 15:04 83.19.133.*]
też miałam okazję poznać właściciela. wydawał sie być uczciwie naiwny w rozeznaniu sytuacji rynkowej, ale uczciwy. Motał się , robił co mógł, ale był tylko podobnie jak my szarym żuczkiem , wyrobnikiem, który nie sprostał blichtrowi jakiego oczekuje obecnie klient oferując super niskich cen i niesamowitych okazji . Dał się nazwijmy to rabunkowym technikom marketingowym aktualnie królującym na rynku i poległ. to jest tylko żałosny dowód, że tylko cwaniacy marketingowi wciskający kit są w stanie dzisiaj jeszcze przetrwać. ale tylko do czasu. odpowiedz » Filiz Tour ogłasza upadłość [2012-09-06 19:19 31.60.217.*]
Tak.Wlasciciel-Ergun byl super!!!!Uczciwy i bardzo pomocny turystom.Czesto na swoja niekorzysc....niestety.Pewnie to rowniez go zgubilo.Polacy,to cwaniacy.Grupon i inni zmanipulowali,ze musial pozniej doplacac a jego gruba i brzydka przyjacioleczka Malgoska wraz z mamusia pewnie dodala gwozdz do trumny,bo taka wywloka,to nie wiadomo,co chciala.Wielokrotnie mial przez nia klopoty.Szkoda,ze zadal sie z ta Zydowa.No,coz Ergun!Powodzenia!!!!! odpowiedz » Filiz Tour ogłasza upadłość [2012-09-10 16:15 79.162.240.*]
Powodzenia Pani Bożeno!Pania też prokurator dosięgnie. odpowiedz » Filiz Tour ogłasza upadłość [2012-09-04 17:02 91.192.165.*]
Czemu UOIK i inne sluzby nie wezma sie za Grupoon, i tudziez podobne firmy internetowe, ktore pobieraja niesamowite marze -ok.40% od ceny imprezy!!!! To szok! Nigdy biura nawet nie mialy takiej marzy! Nikt tego by nie kupil! Czy w tym kraju bedzie wreszcie normalnie? Czemu uczciwe biura cierpia ,za trych ktorzy juz zakladajac biuro zakladaja z gory ,ze oglosza upadlosc i wywioza pieniadze wplacone przez klientow. odpowiedz » Filiz Tour ogłasza upadłość [2012-09-10 17:45 176.111.24.*]
Jestem całkowicie przeciwny gruponom i jako hotelarz nie współpracuję z nimi. Nie jest to żadna akcja marketingowa to absolutne rozregulowanie runku i wyniszczające branże wszystkie biorące w tym udział. Ale nie dajmy się zwariować, nie angażujmy w to UOIK ani broń boże Tuska i rządu RP. Każdy przedsiębiorca musi liczyć co mu zostanie z usługi wycenionej na 380zł, którą sprzedaje przez grupona za 190zł ale otrzymuje po zapłaceniu gruponowi 50% prowizji 90zł. W hotelu 4* ta kwota nie pokrywa amortyzacji dziennej. A gdzie koszty mediów, pracownicze, podatki od nieruchomości itd itd. Tak czy inaczej grupon działa legalnie a hotelarze i inni dali się omamić. Nikt im pistoletu nie przystawił do skroni. Klienci gruponów to ludzie, którzy chcieliby mieć luksus za darmo, najlepiej żeby obiad w restauracji był tańszy niż ugotowanie go w domu. To też nie jest klient, o którego trzeba zabiegać. Oczywiście są wyjątki bardzo nieliczne ale są. H3* odpowiedz » Filiz Tour ogłasza upadłość [2012-09-04 19:36 193.239.80.*]
Nie żebym był fanem Groupona, ale aby być sprawiedliwym to trzeba powiedzieć, że pobiera on prowizję nie od całej ceny wycieczki, a jedynie od wartości kuponu który sprzedaje. W wypadku Filiz kupon obejmował pobyt w hotelu, a za przelot, transfery, ubezpieczenie, etc. trzeba już było dopłacać w biurze. odpowiedz »
|